اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394102551744963

ویژگی‌های یک سایت خوب چیست؟

کد: 1394102551744963

https://goo.gl/tHGoYZ

، تهران , (اخبار رسمی): برای رونق دادن به کسب‌وکار و تجارت و یا اداره یک شرکت، نیاز به طراحی سایت وجود دارد. در زمانه هجوم فناوری‌های مختلف که همه آنها نیز از طریق دنیای اینترنت و مجازی اطلاع داده می‌شوند، چاره‌ای جز وارد شدن در این عرصه نیست. باید در دنیای همگانی و قابل دسترس اینترنت و سایت‌ها وارد شد و شرکت و کسب‌وکار خود را در این فضا تبلیغ کرد و مشتری‌های مخصوص این فضا را پیدا و بازاریابی اینترنتی را در سرلوحه کارهای شرکت خود قرار داد.

نمای ظاهری و شکل و صورت طراحی سایت باید به گونه‌ای طراحی شود که بازتابنده فعالیت‌های شرکت باشد.دارا بودن یک گرافیک حرفه‌ای و زیبا با توجه به جزئیات آن خواهد توانست اعتماد مشتری‌ها را به شرکت جلب کند، در عین حال باید در کنار گرافیک سایت تمام امکانات را با مدنظر داشتن اهداف سایت در قالب موردنظر گنجاند

برای اینکه بتوان درآمد کسب‌وکار را افزایش داد، نیازمند جذب مشتری و از آن مهم‌تر حفظ آنها وجود دارد. طراحی سایت مناسب که ویژگی‌های یک سایت خوب را داشته باشد باید بتواند این کار را انجام بدهد، اما لازم به یادآوری است که طراحی سایت شرکتی برای کسب‌وکار و بیزنس تنها بخشی از تبلیغات کالاها و خدمات و سرویس‌ها است، چراکه بازاریابی اینترنتی عمل دشواری است که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق به همراه همت و اراده و پشتکاری محکم و صرف هزینه دارد.

همچنین در صورت پیشی گرفتن از سایر رقبا و برندسازی اینترنتی در سطح گسترده، باید هرچه زودتر دست‌به‌کار شده و طراحی سایت مناسبی برای خود تدارک دید. همه شرکت‌های تجاری در این راه پا گذاشته‌اند، پس نباید از قافله عقب ماند. مدیریت بهینه و مشتری هدفمند و رقابت با شرکت‌های دیگر فقط گوشه‌ای از قابلیت‌های داشتن طراحی سایت شرکتی است.

با دارا بودن یک طراحی سایت حرفه‌ای می‌توان سابقه کار و خدمات و فعالیت‌های خود را در آنجا منتشر کرد و بدون محدودیت مکان و زمان، در هر زمان و هر مکانی، دست به معرفی اقدامات و توانایی‌ها و محصولات خود زد. مسلما یافتن بازارهای ثابت و پایدار اینترنتی و همچنین افزایش رتبه سایت محتاج طراحی سایت بهینه‌شده است که بتواند محصول و سایت و فعالیت‌ها را پیش موتورهای جست‌وجو در رتبه‌بندی خوبی قرار دهد.

هدفمند شدن طراحی سایت بعد از طراحی گرافیک عالی برای سایت، در گرو بهینه‌سازی سایت و سئوی آن است.

استانداردهای بهینه‌سازی سایت و سئو بایستی به صورت دقیق درباره طراحی وب شما اعمال شود تا سوددهی و نتیجه مناسبی برای شرکت حاصل شود. یافتن کلمات کلیدی هدفدار برای سئو اهمیت بسزایی دارد. این کلمه‌های کلیدی هدفدار و بهینه‌شده هستند که طراحی سایت را در نتایج موتورهای جست‌وجو موفق خواهند کرد و شرکت را در جایگاه خوبی قرار خواهند داد، پس با توجه به نوع کسب‌وکار بایستی کلمه کلیدی مناسبی برای طراحی سایت خود انتخاب کردد. این امر به برند‌سازی اینترنتی شرکت کمک شایانی می‌کند.

 

طراحی سایت شرکتی

نمای ظاهری و شکل و صورت طراحی سایت باید به گونه‌ای طراحی شود که بازتابنده فعالیت‌های شرکت باشد. البته باید توجه کرد که این گرافیک سایت و زیباسازی‌ها در جهت جذب مشتری و رضایت آنها باشد. دارا بودن یک گرافیک حرفه‌ای و زیبا با توجه به جزئیات آن خواهد توانست اعتماد مشتری‌ها را به شرکت جلب کند، در عین حال باید توجه داشت که در کنار گرافیک سایت تمام امکانات را با مدنظر داشتن اهداف سایت در قالب مورد نظر گنجاند.

هدف عمده یک طراحی سایت شرکتی زمانی برآورده خواهد شد که بتواند با کلمات کلیدی و نام شرکت در صفحه اصلی گوگل قرار بگیرد. قرارگیری در صفحه اول و رتبه‌های بالای گوگل، با طراحی سایت حرفه‌ای و سئو به منظور موتور جست‌وجوی گوگل امکان‌پذیر است. برخی برای اینکه زودتر به مقصود و هدف خود برسند، در این راه از قالب‌ها و طراحی‌های آماده و کپی‌شده از سایت‌های دیگر استفاده می‌کنند که این کار لطمه جدی به کسب‌وکار خواهد زد. طراحی سایت با قالب‌های آماده هیچ کمکی به شرکت نمی‌کند. اگر شرکتی می‌خواهد به موفقیت برسد و از سایر رقبای خود یک سر و گردن بالاتر باشد و حرفه‌ای‌تر در عرصه تجارت ظاهر شود، ناگزیر است طراحی سایت اختصاصی شرکت خود را داشته باشد و با صرف هزینه‌ای مختصر گام نخست را در جهت دگرگونی شرکت از طریق بازاریابی اینترنتی بردارد.

ویژگی‌هایی که باید در طراحی سایت شرکتی مدنظر باشد تا موفقیت شرکت تضمین شود، عبارتند از:

  1. هماهنگ بودن قالب و گرافیک سایت با نوع کسب‌وکار و فعالیت‌هایی که توسط شرکت انجام می‌شود.
  2.  ظاهر و نمای طراحی‌شده برای سایت بایستی چشم‌نواز و کاربرپسند و در عین حال ساده و صمیمی باشد تا بتواند اعتماد مشتری را به خود جلب کند.
  3.  قسمتی با عنوان مقالات در  طراحی وب منظور شود و در آن به صورت منظم و در زمان‌های خاصی مطلب و نوشته‌ای در ارتباط با فعالیت‌های شرکت آورده شود.
  4. تمام گواهینامه‌ها یا مجوزهای معتبر کسب‌شده توسط شرکت از نهادهای خاص خصوصی یا دولتی در قسمتی از سایت به معرض دید کاربران گذاشته شود.
  5. بخشی در جهت شناساندن شرکت معین شود و داده‌های کاربردی نظیر تلفن‌های تماس، آدرس شرکت، صندوق الکترونیکی و غیره در آنجا قرار داده شود. اگر شماره تلفن‌ها و آدرس شرکت در تمام صفحات طراحی سایت گنجانده شود، حتما تاثیرگذاری بیشتر و دسترسی راحت‌تری برای مشتری فراهم خواهد شد.

این نکته‌ها منجر به جلب اعتماد مشتری نسبت به شرکت و کسب‌وکار می‌شود. اما بازار اینترنتی یک بازار رقابتی گسترده به منظور شرکت‌هاست و در این بازار شرکت‌های فعال بسیاری یافت می‌شوند که سعی دارند به درجه‌ای عالی از موفقیت دست یابند، به همین دلیل بایستی مواردی را جهت بهتر شدن و حرفه‌ای عمل کردن به خاطر داشت:

  •  ساختن یک لینک در صفحات سایت و لینک دادن صفحه‌ها به یکدیگر.
  • تبلیغات در سایت‌های پربازدید و محبوب که مرتبط با کسب‌وکار هستند.
  • استفاده  از تبلیغات کلیدی در گوگل تا اینکه هنگام جست‌وجو، اسم سایت و برند تجاری شرکت با شماره تلفن‌های تماس شرکت در گوگل نشان داده شوند.
  • استفاده از  کامنت‌های تبلیغاتی. برای این کار می‌توان از ایمیل یا اس‌ام‌اس تبلیغاتی بهره گرفت.

مزیت‌های طراحی سایت شرکتی را به صورت فهرست‌وار می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  •  مقرون‌به‌صرفه بودن در مقایسه با سایر شیوه‌های تبلیغاتی
  • نامحدود بودن تعداد بازدیدکننده‌ها از کالاها و سرویس‌های شرکت
  • زیاد بودن موضوعات تبلیغاتی
  • عرضه خدمات و فروش کالاها به صورت اینترنتی
  • نبودن محدودیت زمانی و مکانی برای تبلیغات و فعالیت
  • آسان بودن کار خرید یا دریافت خدمات برای مشتری‌ها
  • تاثیرگذاری زیاد در کاربران و مشتری‌ها
  • معرفی کالاها (رنگ، نوع، ابعاد، قیمت و...)
  • ارتباط با مشتری و مشاوره آسان به وی در هر زمان و مکانی
  • دریافت تبلیغات و درآمدزایی از سایت

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس طراحی سایت مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحی سایت وب کندو

این کلینک با هدف ازائه خدمات درمانی تخصصی در زمینه بیماریهای نشمین گاه که شامل : هموروئید, فیستول , شقاق , کیست مویی بیش از 2 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]