اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970219294964963

تاثیر لیزر بر درمان همورئید

کد: 13970219294964963

https://goo.gl/7EP9Vo

، تهران , (اخبار رسمی): درمان بواسیر یا هموروئید با استفاده از لیزر علاوه بر درد و خونریزی کمتر نسبت به جراحی معمولی در مدت زمان کوتاهی بهبود می‌یابد.

تاثیر لیزر بر درمان همورئید
تاثیر لیزر بر درمان همورئید

به طور کلی لیزرها برای درمان بواسیر به دو نوع کم توان و پرتوان تقسیم می‌شوند که لیزرهای کم توان در بهبود زخم، کاهش ورم و کاهش اسپاسم عضلانی کارآیی بالایی دارند.

لیزر کم‌توان در بهبود درد موثر بوده و در مطب بدون خونریزی و بدون نیاز به بیهوشی قابل انجام است.

لیزرهای پرتوان به دلیل دارا بودن انرژی بالا برای بریدن یا سوزاندن به کار می‌روند که برعکس لیزرهای کم توان نیازمند بیهوشی یا بی‌حسی موضعی هستند. البته لازم است بدانید لیزری که در مطب استفاده می‌کنیم لیزر شیرینکیج رادیال است یعنی لیزری است که  تابش آن به صورت نوری و مستقیم نمی‌تابد بلکه  با زاویه 140 درجه جلوی خود را تحت تابش قرار می‌دهد  لذا نیاز به بریدن و قطع توده هموروئیدی نیست و من در زیر مخاط عروق و بافت همبند ایجادکننده توده هموروئیدی را از بین می‌برم .

استفاده از لیزرها برای درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر  با درد و خونریزی کمتری نسبت به جراحی معمولی همراه است.

مزیت اصلی استفاده از لیزر پرتوان را باید کاهش درد و خونریزی و ترمیم سریع‌تر زخم خواند و گفت: بهبود درمان هموروئید با لیزر نسبت به جراحی معمولی در مدت زمان کمتری ایجاد می‌شود.

لذا در رابطه با عوارض درمان با لیزر باید گفت: عوارض درمان هموروئید بستگی به انواع تکنیک‌های مورد استفاده دارد که در لیزرهای کم توان بدون عارضه است ولی در استفاده از لیزرهای پرتوان که برای از بین بردن توده هموروئید در زیرمخاط و سوزاندن آن به کار می‌رود در صورت انتخاب نامناسب با قدرت زیاد، این احتمال وجود دارد که باعث سوزاندن بافت شود ولی در دستگاه‌های پیشرفته این احتمال بسیار کم است.

در تکنیک استفاده از لیزرهای با فیبر نوری و استفاده از فیبر لیزر  شیرین کیج و رادیال عوارض بسیار کم اتفاق می‌افتد و کمتر از 5 در صد دیده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

طراحی سایت وب کندو

این کلینک با هدف ازائه خدمات درمانی تخصصی در زمینه بیماریهای نشمین گاه که شامل : هموروئید, فیستول , شقاق , کیست مویی بیش از 2 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان