اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394111852724632

گامی کوچک در رسیدن به اهدافی بزرگ در صنعت بسته‌بندی گوشت و مرغ

عرضه محصولات بسته‌بندی پویا پروتئین در هایپراستار

کد: 1394111852724632

https://goo.gl/iZkaJh

، شهریار , (اخبار رسمی): مجتمع صنایع گوشت پویا پروتئین محصولات بسته‌بندی خود را از اول اسفند 1394 در فروشگاه هایپراستار با حضور مدیران ارشد پویا پروتئین و هایپراستار ارائه خواهد کرد.

هایپر استار - اتوبان باکری

مدیرعامل مجتمع صنایع گوشت پویا پروتئین: ایجاد بستری مناسب جهت ارائه محصولات باکیفیت این مجتمع به مصرف‌کننده نهایی با قیمت مناسب اصلی‌ترین هدف مجتمع صنایع گوشت پویا پروتئین به شمار می‌رود

به گزارش روبط عمومی مجتمع صنایع گوشت پویا پروتئین، محصولات بسته‌بندی این مجتمع در فروشگاه هایپراستار از اول اسفند 1394 در مراسمی با حضور هیأت‌مدیره مجتمع صنایع گوشت پویا پروتئین و مدیران ارشد فروشگاه هایپراستار شعبه اتوبان باکری تهران ارائه خواهد شد.

آقای اسماعیل راسته، مدیرعامل مجتمع صنایع گوشت پویا پروتئین ضمن ابراز خرسندی از استقبال به عمل‌آمده در فروشگاه هایپراستار اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی در محصولات و خدمات، رشد کمی را هم در گستره کاری خود داشته باشیم.

مدیرعامل مجتمع صنایع گوشت پویا پروتئین درباره اهداف این مجموعه از ارائه محصول در فروشگاه هایپراستار گفت: ایجاد بستری مناسب جهت ارائه محصولات باکیفیت این مجتمع به مصرف‌کننده نهایی با قیمت مناسب اصلی‌ترین هدف این مجموعه به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب‌وکار تصریح کرد: حرکت رو به جلو از مهم‌ترین اصول رشد و پیشرفت است و گسترش محدوده فعالیت جزو علائم حرکت رو به جلو محسوب می‌شود.

آقای راسته گام بعدی را ارائه محصولات فانتزی گوشت و مرغ در این فروشگاه اعلام و تشریح کرد: به خواست خداوند متعال و با توجه به همت و تلاش همکاران بنده در مجتمع صنایع گوشت پویا پروتئین به زودی شاهد حضور محصولات فانتزی و طعم‌دار سنتی این شرکت در فروشگاه هایپراستار خواهیم بود.

مدیرعامل مجتمع صنایع گوشت پویا پروتئین در پایان شرکت‌های دیگر را به حضور در این عرصه و گسترش کسب‌وکارشان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای دعوت کرد و افزود: مدیران نباید از این گام بزرگ در مجموعه‌هایشان بترسند، بلکه بایستی با شجاعت به سمت موفقیت‌های پیش‌رو گام بردارند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پویا پروتئین

شرکت پویا پروتئین در سال 1376 با هدف ایجاد یک واحد نمونه در زمینه تولید و بسته بندی انواع گوشت قرمز و سفید و فرآورده های گوشتی شامل سوسیس ، کالباس و همبرگر ( برند هایزم ) با شعار کیفیت و جلب رضایت مشتری ، فعالیت خود را آغاز و در حال حاضر با توان تولید روزانه 50 تن انواع محصولات در یکصد نوع مختلف در استان تهران مشغول فعالیت میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]