اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394112152835026

اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی برگزار می‌شود

کد: 1394112152835026

http://j.mp/1SMG1m0

، تهران , (اخبار رسمی): اولین دوره کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی با تاکید بر توسعه دانش علمی در زمینه توسعه استراتژی دیجیتال و بهره‌گیری از کمپین‌های دیجیتالی در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود. از جمله سخنرانان این کنفرانس، فرهاد بابازاده، مدیر سابق مشتری‌محوری «Accenture» آمریکا و مدیرعامل سرونو است که با تاکید بر نقش تجربه مشتری در اثربخشی کمپین‌های دیجیتالی و لزوم دیجیتالی شدن کسب‌وکارها به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

اولین کنفرانس تخصصی تبلیغات دیجیتالی برگزار می گردد.

به گزارش دبیرخانه کنفرانس تبلیغات دیجیتالی، اولین دوره این کنفرانس با تاکید بر توسعه دانش علمی در زمینه توسعه استراتژی دیجیتال و بهره‌گیری از کمپین‌های دیجیتالی با حضور بیش از 1000 نفر از مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ در تاریخ 27 بهمن‌ماه 94 در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

دکتر محمد ناطق، رئیس شورای سیاستگذاری کنفرانس در گفت‌وگو با روزنامه دنیای اقتصاد مطرح کرد که این کنفرانس تاکید ویژه‌ای بر توسعه تبلیغات دیجیتالی هدفمند به منظور پوشش‌دهی اهداف تبلیغات شرکت‌ها و نیز ایجاد بالاترین سطح دسترسی و اعتبار در بازار هدف شرکت‌ها دارد تا بتواند با افزایش اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی، بهترین نتایج را برای آنها ایجاد کند. او همچنین اشاره کرد که در این کنفرانس سعی شده با انتقال دانش تخصصی و کاربردی از طریق سخنرانی اساتید، مشاوران و مدیران متخصص حوزه تبلیغات و دیجیتال و نیز ارائه تجربیات و نتایج کمپین‌های موفق دیجیتالی، زمینه‌های کسب دانش و تجربه برای صاحبان کسب‌وکار و مدیران بازاریابی و تبلیغات فراهم شود.

از جمله سخنرانان این کنفرانس، فرهاد بابازاده مدیر سابق مشتری‌محوری «Accenture» آمریکا و مدیرعامل سرونو است که با تاکید بر نقش تجربه مشتری در اثربخشی کمپین‌های دیجیتالی و لزوم دیجیتالی شدن کسب‌وکارها به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

قابل ذکر است که کلیه علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از تجربیات فرهاد بابازاده در زمینه مشتری‌محوری، در حاشیه کنفرانس از تجربیات ایشان در شرکت سرو نو که در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری و نرم‌افزار CRM فعالیت دارد نیز بهره‌مند شوند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرو سی‌آرام (SarvCRM)

سرونو در اسفندماه سال 91 برای پوشش شکاف بزرگی که در حوزه CRM در ایران وجود داشت، شروع به کار کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]