اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395033057725286

به 10 زبان انجام شد

رونمایی از نخستین برنامه موبایل ایرانی سایزیاب

کد: 1395033057725286

http://j.mp/1sMOTxe

، تهران , (اخبار رسمی): اولین برنامه محاسبه سایز لباس ایرانی به ده زبان دنیا بر روی گوشی های با سیستم Android و IOS رونمایی شد. در این برنامه کافیست شما اندازه های سوال شده را وارد برنامه موبایل کنید و خروجی برنامه محاسبه سایز لباس شما خواهد بود.

نمایی از برنامه موبایل سایز یاب

شاید این مسئله برای شما پیش آمده باشد که بخواهید لباس سفارش دهید ولی نمی دانید سایز شما چند است. از همه مهم تر اینکه سایزها در کشورهای مختلف متفاوت بیان می شوند.

سایز یاب، برنامه موبایلی برای محاسبه سایز لباس های شماست. کافی است اندازه های خود را وارد برنامه کنید و سایز شما به اروپا، آمریکا، انگلیس و ... محاسبه خواهد کرد. این برنامه موبایل بومی به 10 زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، عربی، روسی، ایتالیایی، فرانسوی، آلمانی، چینی قادر به محاسبه سایز لباس هاست.

از ویژگی های این برنامه امکان به اشتراک گذاری سایز شما در شبکه های اجتماعی است. در واقع با نصب این برنامه می توانید برای خیاط و یا فروشنده لباس ، سایز خود را ارسال کنید.در کنار ابزار محاسبه سایز ، اخبار مد و لباس در بخش دیگر این برنامه آورده شده است.

هدف تولید کنندگان این اپ موبایل آشنایی سایر کشورها با توانایی های جوانان ایرانی برای تولید برنامه های موبایل و از آن مهم تر آشنا کردن و سوق دادن آنان به سمت و سوی سبک لباس ایرانی است.

اگر می خواهید این برنامه را در موبایل خود داشته باشید کافیست در فروشگاه های برنامه موبایل (App store) برنامه سایز یاب را جستجو کنید. لازم به ذکر است این برنامه کاملا رایگان است و حامیان این برنامه همواره کمک رسان آن می باشند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمان پژوه

موسسه پژوهشی آرمان پژوه، به طور رسمی در سال 1386 متشکل از تیمی از کارشناسان فعال و متعهد در رشته های آمار، جامعه شناسی و کامپیوتر به ثبت رسیده است. این مجموعه در قالب گروه آمار و پژوهش اطلاعاتی آرمان، در خلال سال های 83 لغایت 86 فعالیت غیررسمی خود را پشت سرگذاشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس