اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706140115286

آیا از سامانه اینترنتی سرشماری مرکز آمار ایران در سال 95 استفاده کرده اید؟

نظرسنجی سامانه اینترنتی سرشماری 95

کد: 13950706140115286

https://goo.gl/kQIfo6

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه پژوهشی آرمان پژوه، با همکاری سایت آمار.ir اقدام به نظرسنجی در ارتباط با سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 نموده است. در این نظرسنجی نقاط مثبت و قابل ارتقاء سامان بررسی خواهد شد.

نظرسنجی سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 95

به گزارش روابط عمومی موسسه پژوهشی آرمان پژوه، هشتمین سرشماری کشور در سطح ملی از سوم مهر ماه 95 آغاز شد . بر خلاف سال ها گذشته آمار گیری نفوس به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد و کسانی که تمایل به شرکت اینترنتی در سرشماری هستند، می‌توانند با مراجعه و داوطلبانه در ارایه اطلاعات لازم سرشماری سال 1395 همکاری کنند. طبق قانون مرکز آمار ایران، اطلاعات مربوط به افراد، محرمانه است و فقط به منظور تهیه آمارهای کلی برای برنامه ریزی‌های مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سرشماری اینترنتی در سامانه مرکز آمار ایران ، از تاریخ 3 مهرماه لغایت 25 مهر ماه 95 برگزار می شود. همچنین سرشماری حضوری نفوس و مسکن در سال 95 نیز از 25 مهرماه آغاز شده و تا 25 آبان‌ماه ادامه خواهد یافت و افرادی که به هر دلیلی به صورت اینترنتی در این طرح شرکت نکرده باشند، می‌توانند به پرسش‌های ماموران سرشماری به صورت حضوری پاسخ داده و اطلاعات خود را به ثبت رسانند.

موسسه پژوهشی آرمان پژوه، با همکاری سایت آمار.ir اقدام به نظرسنجی در ارتباط با سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 نموده است. در این نظرسنجی نقاط مثبت و قابل ارتقاء سامانه آمار مرکز آمار ایران بررسی خواهد شد.

برای شرکت در نظر سنجی به سایت www.amar.ir مراجعه فرمایید و یا با استفاده از لینک مستقیم زیر در نظر سنجی شرکت کنید.

لینک مستقیم نظرسنجی سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 95

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آرمان پژوه

موسسه پژوهشی آرمان پژوه، به طور رسمی در سال 1386 متشکل از تیمی از کارشناسان فعال و متعهد در رشته های آمار، جامعه شناسی و کامپیوتر به ثبت رسیده است. این مجموعه در قالب گروه آمار و پژوهش اطلاعاتی آرمان، در خلال سال های 83 لغایت 86 فعالیت غیررسمی خود را پشت سرگذاشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]