اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040960460025

با پرداخت 318 فقره تسهیلات

بانک صادرات پیشتاز در پرداخت وام ازدواج شد

کد: 1395040960460025

http://j.mp/296SbEN

، تهران , (اخبار رسمی): بانک صادرات، از ابتدای تیرماه پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه یکصد میلیون ریالی به جوانان و متقاضیان را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون 318 فقره وام نیز به متقاضیان پرداخت کرده است.

وام ازدواج

به گزارش اخبار رسمی، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، این بانک به منظور ایفای مطلوب نقش خود در مسئولیت‌های اجتماعی، گره‌گشایی از مشکلات جامعه و ترویج سنت قرض‌الحسنه، بستر و زمینه های لازم برای پرداخت وام قرض‌الحسنه یکصد میلیون ریالی را برای جوانان این مرزوبوم فراهم ساخته و از زمان اجرای دستورالعمل جدید بانک مرکزی ج.ا.ا، نسبت به پرداخت وام یکصد میلیون ریالی به 318  نفر از هموطنان اقدام  کرده است.

قابل ذکر است بانک صادرات علاوه بر ایفای نقش موثر در توسعه اقتصادی و تامین اعتبار و منابع مالی مورد نیاز در پروژه‌های کلان اقتصادی، انجام رسالت های اجتماعی را نیز در محور برنامه‌های خود گنجانده به گونه‌ای که در زمینه پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه ازدواج این بانک به ترتیب در سال‌های 93 و 94 نیز وام یادشده را به بیش از 263 هزار و 230هزار متقاضی در سراسر کشور پرداخت  کرده که این میزان تسهیلات پرداختی بیش از 25 درصد از سهم کل تسهیلات پرداختی توسط شبکه بانکی را شامل می‌شود.

گفتنی است بانک صادرات در پنج ماه اول سال جاری نیز با پرداخت بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه نقش بسزایی در ایجاد بسترهای لازم برای ازدواج و تشکیل خانواده جوانان این مرزوبوم داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه