اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395041963375458

همزمان با هفته تامین اجتماعی

40 پروژه درمانی و بیمه ای افتتاح می شود

کد: 1395041963375458

http://goo.gl/GVpKDR

، (اخبار رسمی): همزمان با هفته تامین اجتماعی (19 الی 25 تیرماه )، بیش از 40 پروژه بیمه ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی در 18 استان کشور افتتاح می شود.

40 پروژه درمانی و بیمه ای سازمان تامین اجتماعی افتتاح می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، این طرحها با هدف دسترسی بهتر  و مناسبتر بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران به مراکز درمانی و بیمه ای این سازمان و با حضور مسئولان کشوری و سازمانی به بهره برداری می رسد.

از مراکز بیمه ای که در ایام هفته تامین اجتماعی به بهره برداری می رسد می توان به شعب 3 رشت، آستانه اشرفیه، 2 سنندج، سقز، بانه و ساختمان جدید شعبه 3 یزد اشاره کرد.
درمانگاههای شهدای نورآباد، شهدای پلدختر، آستانه اشرفیه، مریوان، خمین، استهبان، لامرد و ساختمان جدید درمانگاه رهنان از مهمترین مراکز درمانی تامین اجتماعی است که در این ایام راه اندازی می شود.
ایجاد بخش و تجهیز مراکز درمانی به پیشرفته ترین دستگاههای پزشکی از دیگر پروژه های سازمان تامین اجتماعی در این ایام است که راه اندازی اورژانس و دستگاه رادیوگرافی دیجیتالی بیمارستان خرم آباد، بخش نوزادان و NICU بیمارستان نرگس دورود، دستگاههای سی تی اسکن و فلوروسکوپی بیمارستان پیامبر اعظم کرمان و افزایش 6 تخت ICU در بیمارستان رازی قزوین از آن جمله است.
بهره برداری از ارتقای هتلینگ بیمارستان های لبافی نژاد تهران، امام خمینی(ره) اراک، سبلان اردبیل و سنندج از دیگر پروژه های درمانی سازمان تامین اجتماعی در هفته تامین اجتماعی است.
ساختمان ادارات کل و مدیریت های درمان تامین اجتماعی در استان های خوزستان و خراسان شمالی نیز در ایام هفته تامین اجتماعی افتتاح می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تأمین اجتماعی دارای وظایف عمده در دو بخش بیمه ای و درمانی می باشد که برای اجرای وظایف خود دارای تشکیلات مرکزی و واحدها، شعب و نمایندگی‌هاو مراکز درمانی و بیمارستانی ،کلینیک ،پلی کلینیک و دی کلینیک در تهران و شهرستانها می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان