اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766915601

رومینگ رایتل با 75 کشور برقرار است

کد: 1395042766915601

https://goo.gl/aMG8H6

، تهران , (اخبار رسمی): رومینگ رایتل در حال حاضر با 75 کشور برقرار است و از این میزان امکان مکالمه بسیار ارزانتر با 19 کشور توسط این اپراتور فراهم آمده است.

رومینگ رایتل با 75 کشور برقرار است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور در حال حاضر با 75 کشور و 103 اپراتور قرارداد رومینگ بین الملل دارد.

با استفاده از این سرویس مشترکین رایتل میتوانند در سفر به 75 کشور که لیست آنها از طریق لینک قابل مشاهده است از خدمات سیم‌کارت خود شامل مکالمه، پیام کوتاه و دیتا استفاده کنند؛ همچنین در 65 کشور امکان استفاده از اینترنت نسل سوم تلفن همراه (3G) و در دو کشور امکان استفاده از نسل چهارم تلفن همراه (LTE) وجود دارد.

همچنین با استفاده از تعرفه‌های تشویقی رایتل، مشترکین میتوانند در 22 کشور که لیست آنها در لینک قابل مشاهده بوده و از جمله آن میتوان به کشورهای اسپانیا، ایتالیا، آلمان، انگلستان، افغانستان، امارات، سوئد، عراق، عربستان سعودی و فرانسه اشاره کرد، با کمترین تعرفه نسبت به سایر اپراتورها از خدمات سیم‌کارت خود استفاده کنند.

شایان ذکر است سرویس رومینگ رایتل از ماه‌های پایانی سال 93 فعال شده و در همین مدت رشد چشمگیری داشته است که این رشد بدون کمک و استفاده از مشاورین خارجی صورت گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایتل

رایتل در تلاش است ضمن گشودن افقی تازه در عرصه ارتباطات، فرصت تجربه پیشرفت ها در عرصه فنآوری مخابراتی را از طریق خدمات هیجان انگیز، هوشمند و درعین حال ساده برای مردم ایران فراهم سازد. این شرکت امیدوار است کاربری آسان خدمات جدید در زندگی روزمره مردم منجر به اعتلای سطح زندگی و به دنبال آن افزایش بهره وری و رضایمتندی بیشتر مردم ایران شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]