اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042967505622

سعید عبدولی:

در المپیک برای مدال طلا می‌جنگم

کد: 1395042967505622

http://goo.gl/Kdl11G

، تهران , (اخبار رسمی): کشتی‌گیر المپیکی خوزستان گفت: همیشه برای کسب مدال طلا جنگیده‌ام و در المپیک ریو نیز برای به دست آوردن این مدال می‌جنگم.

در المپیک برای مدال طلا می‌جنگم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از فدراسیون کشتی پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از خوزستان، سعید عبدولی در خصوص آمادگی‌اش برای حضور در المپیک ریو اظهارکرد: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم، البته به دلیل این‌که نتوانسته‌ام به صورت خیلی منظم کار کنم، کمی از برنامه‌ریزی‌ام عقب ماندم.

وی با اشاره به دلیل عقب‌ماندگی‌ از برنامه‌ریزی‌اش، گفت: به دلیل مشکلات خانوادگی که برایم پیش می‌آمد، نمی‌توانستم خیلی منظم در تمرینات و اردوها شرکت کنم ولی در ادامه توانستم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر بگذارم و شرایطم خیلی بهتر شده است و اکنون هم آماده‌ام تا ادامه تمرینات را به خوبی پشت سر بگذارم تا با کسب آمادگی خوب و مطلوب بتوانم نتیجه خوبی در المپیک رقم بزنم.

این فرنگی‌کار اندیمشکی بیان کرد: من همیشه تلاشم این بوده است که بتوانم بهترین نتیجه و مدال را کسب کنم. البته المپیک است و نمی‌توان نتیجه را در آن پیش‌بینی کرد؛ به طور مثال حمید سوریان دارنده هفت مدال جهانی است ولی در یک تورنمنت شکست می‌خورد و این نشان‌دهنده این است که کشتی یک رشته بی‌رکورد است و قول صد درصدی در آن نیست ولی من قول می‌دهم با تمام وجود برای کسب مدال و افتخار کشورم بجنگم و تمام تلاشم را در این زمینه می‌کنم و دست از تلاش بر نمی‌دارم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

کشتی در ایران یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها ست و ریشه در تاریخ و سنت‌های ایرانی دارد به طوری‌که معمولاً به عنوان ورزش ملی ایران از آن یاد می‌شود. کشتی از دوران باستان در ایران تمرین می‌شده و در میان سبک‌های گوناگون ملی و محلی کشتی پهلوانی فراگیرترین سبک آن بوده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش