اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050369635694

با هدف تقدیر از سفیران ورزشی ترویج فرهنگ اهدای خون صورت گرفت

نام گذاری لیگ برتر به نام انتقال خون

کد: 1395050369635694

http://goo.gl/dxGDXq

، (اخبار رسمی): همزمان با شروع لیگ برتر، سازمان انتقال خون با حضور در میادین ورزشی از ورزشکاران اهدا کننده خون و سفیران ترویج فرهنگ اهدای خون قدردانی می کند.

مردم می توانند در حاشیه مسابقات لوح پیوستن به این کمپین را امضا کنند.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون، مجید مختاری دبیر کمپین مردمی خود مراقبتی سازمان انتقال خون با بیان این مطلب ادامه داد: این هفته از مسابقات با سه شعار "با اهدای خون خود زندگی را به اشتراک بگذاریم "، "جوان آگاه ،اهدای خون مسئولانه،تامین خون سالم" و "ورزش، خود مراقبتی، اهدای خون مستمر" برگزار می شود.

وی ادامه داد:نمایش شعارهای انتقال خون از صفحات تصویری اطراف زمین و نصب بنر هایی از سازمان انتقال خون در ورزشگاه و دو پخش زنده مراسم تقدیر از ورزشکاران قبل از مسابقه های تیم‌های استقلال- نفت و پرسپولیس-سایپا از شبکه های سیما از برنامه های پیش بینی شده در کمپین است.

در این مراسم جمعی از ملی پوشان و ورزشکاران که از اهدا کنندگان و سفیران ترویج فرهنگ اهدای خون هستند مانند مهدی طارمی ، محمد خرمگاه ، سید مهدی رحمتی ،علی دایی ،امیر قلعه نویی وآندرانیک تیموریان مورد تقدیرقرار می گیرند.

همچنین بازیکنانی نظیر دخسوس دروازه بان برزیلی گسترش فولاد، و بازیکن کره ای تیم صنعت نفت کیم کوهایوان و برانکو ایوانکوویچ مربی تیم پرسپولیس نیز به عنوان سفرای بین المللی فرهنگ اهدای خون در این مراسم معرفی می شوند .

لوح مرامنامه پیوستن به کمپین خود مراقبتی یاد شده با این مضمون که : من با پرهیز از رفتارهای پر خطر از خود مراقبت می کنم زیرا یک اهدا کننده خون هستم نیز در حاشیه زمین مسابقات برای امضای داوطلبان پیوستن به این پویش مردمی قرار خواهد گرفت.این مراسم همزمان در شهرهای، قم ، تبریز، مشهد مقدس و اصفهان ،اهواز که میزبان مسابقات هفته اول هستند نیز برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان انتقال خون ایران

مشخصات شرکت تکمیل نشده است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش