اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050470815357

چغازردی خبر داد:

آمادگی بانک سپه برای حمایت ازواحدهای تولیدی

کد: 1395050470815357

https://goo.gl/uP1XrZ

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بانک سپه از آمادگی این بانک برای حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی کشور به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی خبر داد.

چغازردی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک سپه، چقازردی در جلسه با قائم مقام امور تولیدی وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه بانک سپه برای کمک به 1120 واحد تولیدی که نیاز به نقدینگی دارند آماده است، اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی از برنامه های دولت محترم تدبیر و امید ، برای خروج از رکود، بانک سپه آمادگی لازم برای اعطای تسهیلات به این واحد ها در جهت رونق تولید و اشتغال در کشور را دارد.

مدیرعامل بانک سپه با تاکید بر اینکه اطلاعات لازم از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط که در زمان ایجاد توسط این بانک تامین مالی شده بودند جمع آوری شده گفت: علاوه بر واحدهای تولیدی کوچک ومتوسط ، هیات مدیره بانک سپه با صدور مصوبه ای با اعطای تسهیلات برای تکمیل واحدهای نیمه تعطیل و غیر فعال و هم چنین تامین سرمایه در گردش موردنیاز واحدهای تولیدی موافقت کرد.

رئیس هیات مدیره بانک سپه با اشاره به اینکه نیاز مالی واحدهای تولیدی که اطلاعات آن جمع آوری شده است توسط بانک سپه تامین مالی خواهند شد افزود: 50 درصد اطلاعات جمع آوری شده از واحد های تولیدی بین بانک سپه و فهرست پروژه های وزارت صنعت ، معدن و تجارت در سامانه مشترک است.

چقازردی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: از برنامه های اصلی و اساسی بانک سپه در سال 95 علاوه  فعال شدن واحدهای تولیدی و حمایت از آنها، فروش اموال و املاک مازاد و وصول مطالبات معوق است.

وی افزود: بنا بر سیاست های دولت تدبیر و امید و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، سال 95 سال خروج از رکود و ایجاد رونق اقتصادی است و با برنامه ریزی های صورت گرفته تورم در کشور های یک رقمی شده است.

رئیس هیات مدیره بانک سپه با بیان اینکه با توجه به منابع آزاد شده بعد از برجام و ظرفیت های اقتصادی کشور امسال سال خروج از رکود است گفت: با فراهم شدن شرایط اشتغال در کشور و حمایت از واحدهای تولیدی و هم چنین خروج از رکود و تورم مسیر رشد و توسعه در کشور فراهم می شود.

چقازردی با اشاره به اینکه بانک سپه قدیمی ترین و نخستین بانک ایرانی است گفت: در بسیاری از پروژه های بزرگ و استراتژیک کشور همچون حوزه فولاد، معدن و صنعت فعالیت های خوبی توسط بانک سپه انجام شده است.

رییس هیات مدیره بانک سپه در ادامه سخنانش به  جایگاه شرکت سرمایه گذاری امید به عنوان یکی از بزرگ ترین هلدینگ های سرمایه گذاری در کشور است اشاره کرد و اظهار داشت: در پروژه های بزرگ زیربنایی کشور و در حوزه های بالای دستی نفت، نیروگاه و پتروشیمی بانک حضوری فعال دارد.

مدیرعامل بانک سپه افزود: بیشتر شعب خارج از کشور بانک از جمله شعبه رم که تنها بانک ایرانی در کشور ایتالیا است و شعب پاریس و فرانکفورت آماده ارایه فعالیت های ارزی و گشایش اعتبار، ابلاغ اعتبار و حوالجات ارزی هستند.

چقازردی در پایان گفت: در حوزه ارزی و ریالی بانک سپه با ظرفیت کامل آمادگی دارد تا فرامین مقام معظم رهبری و برنامه های اقتصادی دولت محترم را برای ایجاد رونق اقتصاد، پشتیبانی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه