اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182245357

مدیر عامل بانک تجارت اعلام کرد

75 درصد از منابع قرض الحسنه را برای وام ازدواج

کد: 13950823182245357

https://goo.gl/VzpLBW

، تهران , (اخبار رسمی): 75 درصد از منابع قرض الحسنه بانک تجارت برای وام ازدواج تخصیص یافته و تاکنون به60 هزار نفر وام ازدواج پرداخت شده است.

مقدم

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، محمدابراهیم مقدم نودهی‌  با تاکید بر اینکه منابع کارت های اعتباری از سوی بانک مرکزی تامین می‌شود یا از منابع داخلی خود بانک ها است گفت:  نمی‌توان گفت بانک مرکزی یک کشور کارت اعتباری را صادر کند وبه مردم دهد زیرا نظام پولی مملکت به هم می‌ریزد این موضوع مربوط به شعب بانک ها است که اقدام به صدور کارت های اعتباری می کنند و نظارت آن از سوی بانک مرکزی انجام می شود.

وی درمورد صدور کارت های اعتباری از سوی بانک تجارت نیز افزود: پیش از این نیز کارت های اعتباری از سوی بانک تجارت صادر می شد اما به دلیل اینکه با استانداردهای بانک مرکزی هماهنگ نبود سعی برآن شد تا کارت های جدید بانک تجارت با استاندارد بانک مرکزی هماهنگ و صادر شود.

مقدم نودهی‌ در پاسخ به این پرسش که چرا برای اعتبار سنجی در پرداخت باید کارمندان مجموعه بانک و شرکت های مرتبط در اولویت باشند و در درجه بعدی مردم قرار دارند؟ گفت: در حال حاضر به این شکل نیست تنها در ابتدا به این صورت بود، پیش از این اینگونه بود که در ابتدا مصرف کنندگان اداری از حقوقشان ماهانه کم می شد.

مدیر عامل بانک تجارت ایران همچنین گفت: ما 75 درصد از منابع قرض الحسنه را برای وام ازدواج می‌دهیم و تاکنون به60 هزار نفر وام ازدواج پرداخت کرده‌ایم.

مقدم نودهی تصریح کرد: هر روز ازدواج بیشتر می‌شود و تعداد متقاضیان و ثبت نام کنندگان نیز بیشتر از قبل می‌شود در صورتی که آمار ازدواج روزانه و ماهانه را بگذاریم کنار آمار ارائه تسهیلات پرداختی می‌توان فهمید چه میزان پرداختی داشته‌ایم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه