اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174345757

پرونده تونل توحید به دادگاه رفت

کد: 1395051174345757

https://goo.gl/IxZYlE

، تهران , (اخبار رسمی): دادگاه به پرونده آب گرفتگی تونل توحید رسیدگی می کند.

پرونده "تونل توحید" به دادگاه رفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه خبری شورای شهر تهران، رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اعلام خبر طرح پرونده قرارداد تونل توحید در مراجع قضایی گفت: شرکت پیمانکار توحید که شرکت طرح و ساخت است، حتی بیش از مبلغ قرارداد و به علت ایجاد تغییرات و تأخیرات پروژه، ادعای غرامت کرده است و بر همین اساس دادگاه عمومی 9 کارشناس تعیین کرده تا ابعاد مختلف قرارداد این پیمانکار با شهرداری را بررسی کند، این در حالیست که شرکت پیمانکار بدون توجه به تصمیمات حَکَم به دادگاه رفته و قرار بود با ارائه مستندات خود، با تفاهم این مشکل حل شود نه اینکه این موضوع دادگاهی شود.

آبگرفتگی تونل توحیدچند سالی است که هر از چندگاهی به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل می‌شود، تونل شهری که هفت سال قبل افتتاح شد اما بیشتر از تعداد سالهای عمرش آب گرفتگی به خود دیده و حالا عدم زه کشی و عایق بندی این تونل! خبرساز شده. هر چند که شرکت پیمانکار که طراحی و ساخت این تونل شهری را بر عهده داشته طی جوابیه‌ای که به رسانه‌ها داده مدعی شده که عایق بندی تونل شهری توحید حسب صورتجلسات تحویل پروژه، بر عهده کارفرما یعنی شهرداری تهران بوده و هیچ گونه ارتباطی به پیمانکار ندارد با این حال معاون فنی و عمرانی شهرداری این موضوع را رد کرده و می‌گوید: این موضوع نافی وظایف شرکت پیمانکار نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون