اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051275055757

شورای شهر تهران اعلام کرد

شناسایی 53 محله محروم پایتخت

کد: 1395051275055757

https://goo.gl/C3ZAg3

، تهران , (اخبار رسمی): شورای شهر 53 محله تهران که نسبت به محلات دیگر دارای عقب‌ماندگی بیشتری هستند را شناسایی کرد.

شناسایی 53 محله محروم پایتخت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی  شهر تهران ،مرتضی طلایی نایب رییس شورا،در جلسه  امروز شورای  در واکنش به گزارش شورایاری منطقه 11 با بیان اینکه گزارش شورایاران مناطق به پایان رسیده و درخواست‌ها و مشکلات مردمی در قالب یک متن آماده و به کمیسیون‌های مختلف شورا ارجاع داده می‌شود تا در برنامه‌های سال 96 نیازهای محلات در نظر گرفته شود، افزود: متأسفانه در تهران فاصله بین محلات در برخی مناطق حاد است و با همکاری شهرداری 53 محله در شهر تهران شناسایی شده که در مقایسه با محلات همجوار دارای عقب‌ماندگی بیشتری هستند که باید در شورا به طور ویژه به آنها توجه کرد که عقب‌ماندگی جبران شود.

وی با اشاره به نشست مشترک ستاد شورایاری‌ها با مرکز مطالعات شهرداری تهران تصریح کرد: مرکز مطالعات به دنبال تدوین برنامه سوم چند ساله شهرداری است که باید در این برنامه سهم و نقش مردم دیده شود. به همین دلیل به دنبال ایجاد رابطه معناداری میان شورایاری‌ها و مرکز مطالعات هستیم تا نیازهای مردم محلات که احصا و شناسایی شده در این برنامه دیده شود و برنامه سوم شهرداری مبتنی بر نیازهای مردم باشد.

نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به لزوم توجه به نظر شورایاران در نامگذاری معابر گفت: در بحث اصلاح نامگذاری نظر شورایاری‌ها احصا شده و این نظرات در سال 96 که نامگذاری‌ها به طور یکپارچه اصلاح می‌شوند، لحاظ می‌شوند.

در پایان جلسه ارائه گزارش شورایاران، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران از برخی اعضای شورای شهر به دلیل حضورشان در زمان ارائه گزارش شورایاری تشکر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی