اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677235827

درسی و یکمین دوره بازی های المپیک تابستانی2016

عالمیان: دنبال شکست حریف اسلوونیایی هستم

کد: 1395051677235827

http://goo.gl/Yzy5Ak

، تهران , (اخبار رسمی): ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: در دور اول به قرعه استراحت خوردم ولی در مرحله ی بعد دنبال شکست دادن حریف اسلوونیایی خود هستم.

عالمیان: دنبال شکست حریف اسلوونیایی هستم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نوشاد عالمیان پینگ پنگ باز المپیکی ایران گفت: تمرینات خیلی خوبی در این مدت داشتم و در دور نخست مسابقات استراحت خوردم.
 وی افزود: در دور دوم با حریفی از اسلوونی مسابقه خواهم داشت که 6 سال پیش با او بازی کردم و با نتیجه نزدیک باختم اما یقین بدانید شرایط با گذشته فرق کرده است و با آمادگی که دارم تمام تلاشم این است تا نتیجه ی خوبی بگیرم و پیروز شوم.

نیما عالمیان: با حریف آمریکایی رقابت می کنم

 همچنین نیما عالمیان دیگر ملی پوش تنیس روی میز ایران در المپیک 2016 ریو در خصوص وضعیت خود گفت: نخستین حریفم امریکایی است و امیدوارم پیروز شوم.
 وی افزود: اوضاع تمریناتم خوب است و روزانه دو جلسه تمرینی برگزار می کنم. تمام تلاش و هدف ما این است که بهترین نتایج را رقم بزنیم با این حال در این رویداد بزرگ چیزی قابل پیش بینی نیست. قطعا در این سطح بهترین ها حضور دارند و پیروزی در هر مسابقه کار سختی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش