اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778095757

عضو شورای شهر تهران پیشنهاد کرد

برپایی جشنواره دختر شایسته اسلامی -ایرانی

کد: 1395051778095757

http://goo.gl/ZCGLFU

، تهران , (اخبار رسمی): یک عضو شورای شهر تهران خواستار اجرای جشنواره دختر شایسته اسلامی – ایرانی شد

برپایی جشنواره دختر شایسته اسلامی -ایرانی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران ،الهه راستگو عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: ولادت حضرت معصومه(س) چندسالی است که درکشورمان به نام دختران ثبت شده اما موضوع مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد پاسخ به این سوال است که در کنار نامگذاری های تقویمی چه اقداماتی به انجام رسیده؟

وی نامگذاری روزی به نام دختران را بیانگر ارزشگذاری جامعه برای این گروه عنوان کرد و افزود: تمام روز دختر به تبریک بسنده شده و گرچه این اقدام مسئولین ستودنی است اما آنچه امروز ضرورت است لزوم تدوین و برنامه ریزی جامع درخصوص دختران است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید براینکه جوانان و به خصوص دختران امروز درصدد جلب توجه مسئولین با این رفتار هنجار شکنانه خود هستند گفت: به نوعی می توان اینگونه تعبیرکرد جوانان امروز با پوشش های خود فریاد می زنند و مهمترین خواسته آنان پاسخگویی به مطالبات به حقی است که در پاسخگویی به آن کمی بیش از آنچه تصور شود تعلل صورت گرفته است.

راستگو تاکید کرد: در دستور کار قرار گرفتن و فراهم سازی زمینه ی اجرای جشنواره دختر شایسته اسلامی و معرفی دختران شایسته منطبق باسبک اسلامی ایرانی از دیر باز تاکنون ضمن ایجاد الگویی فاخر در این حوزه برای دختران از قابلیت جاذبه ای نیز برای آنان برخوردار است ضمن اینکه این طرح با توجه به ماهیت الگویی خود درصورت انجام تاحدی پاسخگوی چالش ها و کاستی های موجود در این حوزه نظیر فقدان طرح و شاخص ها خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی