اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051778395827

سی و یکمین دوره بازی های المپیک تابستانی2016

چایچی: میزبانی بدشانسی آورد

کد: 1395051778395827

http://goo.gl/bC40Yg

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران گفت: اگر این بدشانسی سراغ قادر میزبانی نمی آمد، قطعا جزو 30 تا 40 نفر اول بود.

چایچی: میزبانی بدشانسی آورد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، مصطفی چایچی ضمن اشاره به حادثه رقابتهای دوچرخه سواری جاده و خارج شدن قادر میزبانی از مسیر حرکتی و سرنگونی دوچرخه او اظهار داشت: این حادثه باعث شد تا میزبانی به رغم درد کمر به مسابقه ادامه دهد ولی وی هنوز از آن ناحیه احساس درد دارد و شاید به تایم تریل انفرادی نرسد و فرد دیگری را جایگزین او کنیم.

وی افزود: ماه ها برای آماده سازی نفرات تمرین کرده بودیم ولی حادثه سرنگونی چند دو چرخه سوار که پورسیدی هم جزو آنها بود و سپس نقص فنی دوچرخه قادر و سرنگونی او در پیچ تند، باعث شد تا بچه ها از حریفان خود عقب بیافتند و نتوانند این فاصله را جبران کنند.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری ایران تصریح کرد: این حادثه ممکن است برای خیلی از قهرمانان جهان بیفتد. همان طور که برای " میبالی " از قهرمانان جهان اتفاق افتاد و متاسفانه حادثه ای که برای قادر میزبانی پیش آمد در هفتاد کیلومتری مسیر بود. قادر به رغم درد کمر به مسابقه ادامه داد و با آنکه تلاش خود را کرد ولی نتوانست این عقب ماندگی را جبران کند. اگر این بدشانسی سراغ میزبانی نمی آمد قطعا جزو 30 تا 40 نفر اول بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش