اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879115827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

روزبهانی به حریف هلندی باخت و حذف شد

کد: 1395051879115827

http://goo.gl/7ymiWT

، تهران , (اخبار رسمی): احسان روز بهانی تنها نماینده وزن 81 کیلوگرم مشتزنی ایران در نخستین مبارزه خود برابر " پیتر مولنبرگ " هلندی طی سه راند مسابقه نتیجه را 29 بر 28 واگذار کرد و از دور رقابت ها حذف شد

روزبهانی به حریف هلندی باخت و حذف شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران،  رقابت های بوکس بازیهای المپیک ریو،  در حالی با حضور بیش از 250 بوکسور در 10 وزن مردان آغاز شد که روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران که تجربه حضور در بازیهای المپیک لندن را نیز دارد، لحظاتی پیش به مصاف نماینده ای از کشور هلند رفت و طی سه راند مبارزه جانانه و در حالی که چهره یک فرد بازنده را نداشت در نهایت نتیجه را با یک امتیاز اختلاف واگذار کرد.

مولنبرگ بوکسور هلندی است که از سال 2002 وارد بوکس حرفه ای شده و چند عنوان قهرمان کشوری در رده های سنی مختلف و همچنین طلای ارتش های جهان را در کارنامه خود دارد.

وی در رقابت های جام کنفدراسیون های اروپا در سال 2015 موفق به کسب مدال نقره و در رقابت های کسب سهمیه المپیک که در سامسون ترکیه برگزار شده با مدال نقره سهمیه المپیک را کسب کرده بود. این بوکسور هلندی عضو تیم اطلس مراکش در لیگ حرفه ای جهان بوده و دارای رنکینگ پنجم جهانی است.

نکته قابل توجه این مسابقه حضور پرشور تماشاگران ایرانی در سالن و تشویق بی امان احسان روز بهانی بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش