اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051879220365

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد

ضرورت جوان سازی نیروی انسانی درشرکت مخابرات

کد: 1395051879220365

http://goo.gl/9V1pvj

، تهران , (اخبار رسمی): با بررسی هایی که صورت گرفته، حدود 60درصد کارکنان دارای سابقه 25 سال به بالا هستند که باید نیروهای جوان ، متخصص و چالاک جایگزین شوند تا سازمان نیز چابک شود.

ضرورت جوان سازی نیروی انسانی درشرکت مخابرات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در این دیدار ،  سراییان از کارکنان به عنوان اصلی ترین بازوی فکری و اجرایی شرکت یاد کرد و افزود: کارکنان شایسته مخابرات در هر نقطه ای از کشور که مشغول کار هستند می توانند با ارایه یک ایده و  اندیشه مفید به رشد شرکت مخابرات ایران کمک کنند.

 سراییان جوان سازی نیروی انسانی در شرکت مخابرات ایران را ضروری دانست و گفت: با بررسی هایی که صورت گرفته، حدود 60درصد کارکنان دارای سابقه 25 سال به بالا هستند که باید نیروهای جوان ، متخصص و چالاک جایگزین شوند تا سازمان نیز چابک شود.

 وی، شرکت مخابرات ایران را یک شرکت بزرگ با ابعاد بین المللی عنوان کرد و افزود: طبیعتا برای شرکتی به این بزرگی که در هر نقطه از کشور خدمات ارایه می کند، رسیدگی به امور نیروی انسانی در کنار امور فنی و عملیاتی، امری پرچالش خواهد بود.

 مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به همراه آقای باطنی، معاون توسعه سرمایه انسانی  و زارعیان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در این دیدار ضمن پاسخگویی به سوالات کارکنان این استان ، از آنان خواست با تلاش بیشتر و  همدلی با برنامه تحول و توسعه به درآمد شرکت کمک کنند که در این راستا اگر مخابرات ایران سودآوری بیشتری داشته باشد، نفعش به کارکنان باز می گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]