اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980275827

سی و یکمین دوره بازی های المپیک تابستانی 2016

جاور:چند ثانیه برابر بزرگان روئینگ کم آوردم

کد: 1395051980275827

http://goo.gl/4jUlDC

، تهران , (اخبار رسمی): بانوی رویینگ سوار المپیکی ایران گفت: ففقط چند ثانیه مقابل بزرگان روئینگ جهان کم آوردم و از عملکرد خودم راضی هستم.

جاور:چند ثانیه برابر بزرگان روئینگ کم آوردم

به گزارشاخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، مهسا جاور پس از صعود نکردن به مرحله یک چهارم مسابقات روئینگ المپیک ریو اظهار داشت: شکر خدا مسابقه خوبی بود. با اینک ه بالا نرفتم اما از خودم راضی ام. به هر حال توانستم با کشورهای بزرگ در رویینگ دنیا مسابقه نزدیک جهانی داشته باشم. از اول می دانستم که المپیک میدان بزرگ و مهمی است و تمام تلاشم را انجام دادم.

وی افزود: شاید به آن چیزی که می خواستم، نرسیدم اما مهم این است که مقابل حریفان قدرتمند جهانی چند ثانیه کم آورده و به مرحله بالاتر نرسیدم. همین نتیجه هم در سطح المپیک برای من خیلی خوب است. تنها آسیایی بودم که در گروه بندی تمام حریفانم جهانی تعیین شدند.

مهسا جاور که بعد از مسابقه دچار سرگیجه شد و مدت زیادی در اتاق استراحت حضور داشت، گفت: بعد از مسابقه به حدی رسیده بودم که توان حرف زدن نداشتم. حتی برای برداشتن قایق مربی ام کمک کرد. بعد از آن هم مدت زیادی سرگیجه داشتم اما حالا بهترم و امیدوارم فردا که برای رنکینگم در نیمه نهایی e و f پارو می زنم، بتوانم خوب کار کنم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش