اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051980720025

با استقبال مشتریان رو به رو شد

رشد 50 درصدی کارت‎های مجازی بانک صادرات

کد: 1395051980720025

https://goo.gl/dx17UL

، تهران , (اخبار رسمی): قابلیت های ممتاز کارت های مجازی بانک صادرات ایران با استقبال مشتریان مواجه و تا پایان خرداد ماه سالجاری میزان کارته ای صادره نسبت مقطع زمانی مشابه 50 درصد رشد را نشان می دهد.

رشد 50 درصدی کارت‎های مجازی بانک صادرات

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، این بانک در جهت افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات نوین بانکی ارتقای کمی و کیفی خدمات الکترونیکی را در دستور کار قرار داده که خدمات مطلوب متنوع بانک متبوع استقبال هموطنان را به همراه داشته است به گونه ای که تا پایان خرداد ماه سال1395 بیش از 15 هزار و400 کارت مجازی)  (Virtual cardرا صادر و به متقاضیان این گونه کارت ها که اشخاص حقوقی هستند تحویل داده است که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل این تعداد رشد50 درصدی را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش کارت مجازی خدمتی از بانک صادرات ایران است که با تخصیص یک شماره کارت 16 رقمی به درخواست کننده محصول، امکان جمع آوری وجوه از طریق انتقال وجه از هر یک از کارت های عضو شتاب به شماره کارت تخصیصی داده شده را فراهم کرده و این کارت به مشتریان حقوقی نظیر سازمان ها و شرکت های بزرگ دارای شعب گسترده هستند اختصاص می یابد و محدودیت تخصیص کارت به مشتریان حقوقی را مرتفع کرده است.

گفتنی است شماره شانزده رقمی متصل به حساب متمرکز صرفا جهت واریز وجوه به اشخاص حقوقی و با هدف برقراری امکان واریز وجه به اشخاص حقوقی از طریق دستگاههای خودپرداز است.

این خدمت با درخواست کتبی صاحب یا صاحبان امضاء حساب حقوقی از شعبه ای که در آن حساب دارند و تشخیص مسئول شعبه و تأیید مدیریت استان یا منطقه قابل ارایه می باشد و صاحبان امضا می بایست چک بلا محل منجر به کیفر خواست و مطالبات معوق تسویه نشده نداشته باشند و دارای آدرس ثابت باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه