اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081165827

درسی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016 انجام شد

افتتاح نمایشگاه فرهنگی ایران در برزیل

کد: 1395052081165827

http://goo.gl/jSxWEf

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه فرهنگی ایران همزمان با برگزاری بازی های المپیک 2016 ریو با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران، مقامات اتاق بازرگانی ایران و برزیل، ایرانیان مقیم و علاقمندان فرهنگ و هنر ایران افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه فرهنگی ایران در برزیل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته المپیک ایران ، در مراسم افتتاحیه  این نمایشگاه قانع زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره تاریخ  و تمدن غنی ایران، سرزمین ایران را مهد دانشمندان، شاعران و ادبایی همچون ابن سینا، ابوریحان بیرونی، حافظ شیرازی، خیام نیشابوری،  فردوسی و صدها تن دیگری دانست که در شکل گیری،  تحول و پیشرفت علوم و تمدن جهان نقش موثری داشته اند.

محمد علی قانع زاده  با اشاره به برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک ریو 2016 گفت: این بازیها این فرصت را در اختیار ما قرار داد تا بتوانیم گوشه ای از زیبایی ها و هنر های ایرانی از جمله صنایع دستی ایران را امروز در معرض دید عموم قرار دهیم.
در این نمایشگاه مجموعه ای متنوع از صنایع دستی، فرش، تابلو فرش و تصاویر و اطلاعات جاذبه های گردشگری  کشورمان در معرض دید عموم قرار گرفته است.
این نمایشگاه که به ابتکار سفارت جمهوری اسلامی ایران در برزیل تنظیم و راه اندازی شده است، از تاریخ 19 مرداد لغایت دهم شهریور ماه و همزمان با بازیهای المپیک و پاراالمپیک 2016 دائر می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش