اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081545903

پرداخت10میلیارد ریال به محققین فناوری نانو

کد: 1395052081545903

http://goo.gl/BHo7fl

، تهران , (اخبار رسمی): مبلغ 10 میلیارد ریال حمایت تشویقی به حساب 954 محقق فناوری نانو در تاریخ 14 مردادماه 1395 واریز شد. این واریز مربوط به مقالات تایید شده در دی ماه سال 1394 است.

پرداخت10میلیارد ریال به محققین فناوری نانو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد وی‍ژه نانو ، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در تاریخ 14 مرداد ماه سال جاری مبلغ ده میلیارد ریال حمایت تشویقی به حساب 954 محقق فناوری نانو واریز کرد. این واریز مربوط به مقالات تایید شده در دی ماه سال 1394 می باشد. حمایت تشویقی دیگر مدارک تایید شده توسط کمیته علمی داوری ستاد، به تدریج و بر اساس اولویت زمانی تایید، پرداخت خواهد شد.

گفتنی است ستاد ویژه توسعه فناوری نانو از سال 1383 تا کنون بر اساس آیین نامه های حمایت تشویقی به محققان فناوری نانو حمایت تشویقی پرداخت می کند. از جمله این آیین نامه ها، حمایت گام به گام از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی بر اساس دستاوردهای آن، حمایت از چاپ مقالات ISI، حمایت از ارائه مقالات در کنگره های بین المللی معتبر و ... است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشم انداز بیست ساله، کشوری است توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه، با هویت اسلامی و انقلابی، الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و مؤثر در روابط بین الملل. کسب این جایگاه جز با تشخیص صحیح، تصمیم درست و اقدام بجا و مؤثر امکان پذیر نیست و قطعاً برای این هر سه باید برنامه ریزی کرد. تلاش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو این بوده و هست که کشور اسلامی مان بر اساس اطلاعات دقیق به تشخیص صحیح برسد، بر اساس آن برنامه ریزی کند و به صورت هماهنگ و منسجم به پیاده سازی برنامه ها بپردازد و این مهم، قطعاً چیزی نیست که فقط یک بار لازم باشد، بلکه ضرورت دارد دائماً برای رسیدن به تشخیص، تصمیم و اقدام صحیح، جهاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]