اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081915827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

میراسماعیلی: محجوب توانایی خلق شگفتی دارد

کد: 1395052081915827

http://goo.gl/PQ43mu

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس فدراسیون جودو گفت: جواد محجوب جوانی آماده و شایسته در وزن 100کیلو گرم است و توانایی خلق یک اتفاق شیرین برای جودو را دارد.

میراسماعیلی: محجوب توانایی خلق شگفتی دارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک میراسماعیلی با بیان این مطلب گفت: به عنوان یک جودوکار بازهم از اینجا به جواد محجوب عرض می کنم که باید برای لحظه به لحظه مبارزه خود برنامه داشته باشد و از مبارزه سعید ملایی الگو بگیرد.  باید از همان ابتدا خود را برای یک مبارزه تما م عیار آماده کند. انشالله که جواد محجوب با موفقیت خود دل همه ما را شاد کند. جواد به اعتقاد من شایسته کسب مدال است و امیدوارم خوب هدایت شود. جواد باید خود را برای یک میارزه جانانه و تمام عیار آماده کند.
وی در خصوص عملکرد ملایی اظهار داشت: سعید ملایی از بهترین جودوکاران ایران و آسیا در وزن 81 کیلو گرم است که در المپیک نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد و او می تواند کمک زیادی برای مدال آوری جودوی آیران در بازیهای آسیایی و المپیک 2020 باشد.
میراسماعیلی به قهرمانی همین قهرمان روس اشاره کرد و گفت: قهرمان روس در حالی نتوانست از سعید امتیاز فنی بگیرد که بعد از اینکه از سد سعید به سختی گذشت تمام رقبایش را با امتیاز برد و در فینال نیز با ضربه فنی برنده و قهرمان المپیک شد و این مهم ارزش کار سعید را نشان می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش