اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052081935827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

اطلاعیه کمیته امنیت برای ورزشکاران المپیکی

کد: 1395052081935827

http://goo.gl/SIyhbE

، تهران , (اخبار رسمی): کمیته امنیت کاروان جمهوری اسلامی ایران در المپیک تابستانی 2016 ریو برای حفظ امنیت ورزشکاران در برزیل اطلاعیه ای صادر کرد.

اطلاعیه کمیته امنیت برای ورزشکاران المپیکی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، کمیته امنیت کاروان  ایران در المپیک 2016 امروز (چهارشنبه) در اطلاعیه ای به موارد مهمی اشاره کرد.

متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است:

با سلام و عرض خسته نباشید به کلیه ورزشکاران ، کادر فنی و سرپرستی ، مدیران ورزشی کشور و خبرنگاران زحمت کش و متعهد کشور به اطلاع می رساند رعایت نکات ذیل برای حفظ امنیت عزیزان ضروری می باشد :

1_ اغلب دستگیری و بازداشت های پلیس ریو به جهت عدم همکاری افراد در هنگام مواجه با پلیس و یا درخواست پلیس می باشد و در این صورت مجازات های حبس طولانی مدت به جهت گزارش پلیس متصور است، لذا در صورت مواجه با پلیس ضمن احترام ، نسبت به تمکین به درخواست وی اقدام و از اصرار و بحث با آنها جدا خودداری نمایید.

2_ در حال حاضر آمار سرقت همراه با زورگیری حتی در مناطق مرکزی شهر در حال افزایش است لذا توصیه می گردد  از تردد تنها در سطح شهر پرهیز گردد.

3_ به جهت تفاوت های فرهنگی از هرگونه رفتار و اقدامی که موجب سوءتفاهم و احیانا جنبه مجرمانه دارد جدا پرهیز گردد.
 
4_ بر اساس قوانین وعرف فرهنگی برزیل هرگونه تماس بدنی اعم از نوازش و حتی گرفتن عکس از کودکان ناپسند و در بسیاری موارد جرم تلقی می گردد.

5_ در حال حاضر بیشترین جرائم صورت گرفته در ریو شامل دهکده و سطح شهر توسط ورزشکاران و توریست ها مربوط به مسائل اخلاقی می باشد و تاکنون چندین نفر توسط پلیس دستگیر شده اند، لازم به ذکر است مجازات برخی از این جرائم 10 سال خواهد بود.

در خاتمه تقاضا می گردد  ضمن رعایت نکات فوق در صورت بروز هرگونه مشگل و مسئله ای با پلیس و یا اتباع بیگانه مراتب را در اسرع وقت به اطلاع مسئولین ذیربط رسانده شود.

به امید سربلندی میهن عزیزمان

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش