اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052182105601

از سوی رایتل امکان پذیر شد

امکان مشاهده‌ صحنه‌های جذاب المپیک ریو

کد: 1395052182105601

http://goo.gl/NmfVgP

، تهران , (اخبار رسمی): علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند با استفاده از پرتال مسابقات المپیک ریو 2016 صحنه‌های جذاب این مسابقات را تماشا کنند.

امکان مشاهده‌ صحنه‌های جذاب المپیک ریو

به گزارش  اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی رایتل، همزمان با برگزاری مسابقات المپیک ریو 2016، رایتل حامی ورزشکاران فدراسیون‌های اعزامی کشورمان به مسابقات المپیک و پارا المپیک ریو 2016، نسبت به راه اندازی پرتال اختصاصی این مسابقات اقدام کرده است.
براساس این خبر، با استفاده از این پرتال امکان تماشای لحظات هیجان انگیز مسابقات المپیک 2016 ریو برای مشترکین این اپراتور فراهم آمده است.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند جهت استفاده از این پرتال و مشاهده صحنه‌های جذاب و دیدنی بزرگترین رویداد ورزشی جهان، از طریق اینترنت سیم‌کارت رایتل به نشانی http://rio2016.rightel.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رایتل

رایتل در تلاش است ضمن گشودن افقی تازه در عرصه ارتباطات، فرصت تجربه پیشرفت ها در عرصه فنآوری مخابراتی را از طریق خدمات هیجان انگیز، هوشمند و درعین حال ساده برای مردم ایران فراهم سازد. این شرکت امیدوار است کاربری آسان خدمات جدید در زندگی روزمره مردم منجر به اعتلای سطح زندگی و به دنبال آن افزایش بهره وری و رضایمتندی بیشتر مردم ایران شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]