اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383045827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

تقدیر کیومرث هاشمی ازهواداران ایرانی درریو

کد: 1395052383045827

http://goo.gl/X53eiG

، تهران , (اخبار رسمی): کیومرث هاشمی، رییس کمیته ملی المپیک ایران در پیامی از حمایت‌ها و فعالیت هواداران ایرانی مشتاق ورزش تقدیر کرد.

تقدیر کیومرث هاشمی ازهواداران ایرانی درریو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، کیومرث هاشمی در این پیام خطاب به کانون هواداران کاروان ورزشی امام رضا(ع) و ایرانیان حاضر در ریو که به تشویق ملی‌پوشان کشور می پردازند، آورده است: شما عاشقان ورزش طعم خوش دلاوری ورزشکاران ایران را دوچندان کرده و یاوران دوست داشتنی ورزشکاران کشور محسوب می‌شوید.
حضور فعال شما در کنار ورزشکاران ایران، برگ زرینی در تاریخ همراهی و همدلی مردم خوب ایران زمین در تمامی زمینه‌ها من جمله ورزش خواهد بود. به نمایندگی از 63 ورزشکار اعزامی به المپیک ریودوژانیرو قدردان این حضور گرم هستم و از خداوند و توفیق شاد کردن دل شما خوبان را خواستارم. به امید حضور مستمر و گرم‌تان. خدا قوت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش