اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052484385622

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی 2016

سوریان و عبدولی حریفان خود را شناختند

کد: 1395052484385622

http://goo.gl/vPilx5

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم وزن کشی اوزان 59 و 66 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی های المپیک 2016 برزیل، روز گذشته برگزار شد.

سوریان و عبدولی حریفان خود را شناختند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید سوریان و سعید عبدولی نمایندگان اوزان 59 و 75 کیلوگرم کشورمان در این رقابت ها به روی باسکول رفتند که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان ابتدا به مصاف شینیبو اوتا از ژاپن می رود و در صورت برتری مقابل این کشتی گیر در دور بعد مقابل برنده ابراگیم لابازانوف از روسیه و آلمات کبیسبایف از قزاقستان قرار می گیرد. سوریان در صورت پیروزی در دور دوم دو کشتی دیگر در دورهای سوم و چهارم را برای رسیدن به فینال پیش رو دارد. در گروه سوریان روشن بایراموف قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک از آذربایجان، جسی تیلکه آمریکایی استیک آندره برگ دارنده مدال برنز از نروژ و لی جونگ بایک کره ای نیز حضور دارند. در جدول بالای گروه نیز اسماعیل برورو قهرمان جهان از کوبا، یون وو چول قهرمان جهان از کره شمالی، و المرات تسمرادوف دارنده دو مدال برنز جهان از ازبکستان حضور دارند. در این وزن 19 نفر وزن کشی کرده اند.

در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف مارک مادسن دارنده چهار مدال نقره جهان از دانمارک خواهد رفت. عبدولی در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان دلشادجان توردیف از ازبکستان و ویکتور نمس از صربستان خواهد رفت. در گروه عبدولی آرسن جلفالکیان قهرمان جهان از ارمنستان، پیتر باسکی قهرمان جهان از مجارستان، الوین مورسالیف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان و دژان کارتیکوف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان حضور دارند و عبدولی برای حضور در دیدار فینال پس از دور سوم یک مسابقه را با برنده این کشتی گیران پیش رو خواهد داشت. در بالای جدول این گروه نیز رومن ولاسوف و کیم هیون وو قهرمانان جهان و المپیک از روسیه و کره جنوبی به همراه سلجوق جبی قهرمان جهان از ترکیه و آندروبسیک دارنده مدال برنز جهان از آمریکا حضور دارند. در این وزن 20 نفر حضور دارند.

رقابت های اوزان فوق از یکشنبه ساعت 17:30 به وقت تهران، در سالن کاری اوکا شماره 2 شهر ریودوژانیرو برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

کشتی در ایران یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها ست و ریشه در تاریخ و سنت‌های ایرانی دارد به طوری‌که معمولاً به عنوان ورزش ملی ایران از آن یاد می‌شود. کشتی از دوران باستان در ایران تمرین می‌شده و در میان سبک‌های گوناگون ملی و محلی کشتی پهلوانی فراگیرترین سبک آن بوده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش