اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585440365

معاون اول رییس جمهور به وزارت ارتباطات ابلاغ کرد

مصرف 100درصددرآمد حاصل از تکالیف اپراتورها

کد: 1395052585440365

https://goo.gl/xDRdXH

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اول رئیس جمهور با ابلاغ مصوبه‌ای درباره "مصرف 100 درصدی درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه اپراتورها توسط وزارت ارتباطات"، این اجازه را به وزارت مربوطه داد.

مصرف 100درصددرآمد حاصل از تکالیف اپراتورها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات ایران ،طبق مصوبه هیات وزیران اجازه مصرف 100 درصد درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه اپراتورها به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داده شد.

هیات وزیران به پیشنهاد شماره 1/40074 مورخ 1395/5/4 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد ماده (9) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) ـ مصوب 1393ـ  تصویب کرد:

1- به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داده می‌شود 100 درصد درآمدهای حاصل از تکالیف مقرر در پروانه اپراتورها را جهت تحقق اهداف و برنامه‌های خدماتی عمومی اجباری و پایه با اولویت روستاها و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت مطابق نظام‌نامه اجرایی خدمات عمومی اجباری مخابراتی (USO) مصوب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از محل ردیف‌های پیش‌بینی شده در قوانین بودجه سنواتی به صورت درآمد ـ هزینه و در صورت لزوم با استفاده از مشارکت اپراتورها به مصرف برساند.

2-  به منظور تحقق اهداف مندرج در ماده (9) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) و توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و تحقق دولت الکترونیک، به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داده می‌شود 100 درصد  منابع یاد شده را براساس موافقتنامه متبادله با سازمان برنامه و بودجه کشور در طرح‌های توسعه‌ای و کمک‌های فنی و اعتباری هزینه کند.

3- مبلغ واریزی به حساب مربوط در خزانه‌داری کل کشور با مبادله موافقتنامه و در سقف اعتبار تخصیص یافته قابل پرداخت است.

این مصوبه با دستور اسحاق جهانگیری -معاون اول رئیس‎جمهور- به وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]