اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052585465827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

دل پوترو شگفتی ساز المپیک ریو شد

کد: 1395052585465827

http://goo.gl/YYBbDY

، تهران , (اخبار رسمی): دل پوترو تنیسور آرژانتینی با حذف نام آوران جهان، شگفتی ساز المپیک 2016 لقب گرفت.

دل پوترو شگفتی ساز المپیک ریو شد

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، خوان دل پوترو تنیس باز آرژانتینی که مصدومیت های مچ دست او از سال 2010 مانع از قرار گرفتن وی در بین بهترین ها شده، رقابت های المپیک از ارزش خاصی برخوردار بوده است.

 دل پوترو موفق شد با شکست نوواک جوکوویچ به مدال برنز دست یابد. وی در این دوره با وجود رتبه 141 جهانی، اشک های این تنیس باز صرب و مرد شماره یک جهان را جاری کند و حذف زود هنگام و اندوه ناکی را برای وی رقم بزند.

رافائل نادال که به همراه هموطن خود مارک لوپز مدال طلای بخش دوبل بازی ها را تصاحب کرده بود، دومین قربانی بزرگ دل پوترو در این بازی ها بود.  نادال در نیمه نهایی در سه ست و با نتایج (5-7, 6-4, 7-6) بازی را به این آرژانتینی واگذار کرد.

دل پوترو در فینال مقابل اندی موری مدافع عنوان قهرمانی المپیک و مرد شماره 2 تنیس جهان قرار خواهد گرفت. آیا دل پوترو موفق خواهد شد این بریتانیایی را هم به لیست قربانیان خود اضافه کند و بر سکوی اول بایستد؟ یا نام اندی موری به عنوان اولین تنیسوری که توانسته است در دو دوره متوالی المپیک صاحب مدال طلا شود در تاریخ ثبت خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش