اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052586430365

سخنگوی مخابرات تاکید کرد

خرید بسته اینترنت تلفن همراه به سودمشترکان

کد: 1395052586430365

http://goo.gl/E9Uhj9

، تهران , (اخبار رسمی): بسته های اینترنتی راهکاری تشویقی از سوی هر اپراتور است که برای مشترک خود در نظر می گیرد تا وی بتواند از تخفیف این بسته ها بهره مند شود؛ بنابراین خرید بسته اینترنت تلفن همراه به سود مشترکان است.

خرید بسته اینترنت تلفن همراه به سودمشترکان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، زارعیان درباره خرید بسته های اینترنتی با قیمت های گذشته گفت: خرید بسته های اینترنتی هر اپراتور به سود مشترک است زیرا اپراتورها هر «مگابایت» اینترنت این بسته ها را حتی پایین تر از0.4 ریال مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات در نظر گرفته اند.

وی یادآور شد: مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات در باره کاهش تعرفه اینترنت آزاد است و اگر شهروندان از بسته های اینترنتی اپراتورها استفاده نکنند باید قیمتی به مراتب بالاتر از بسته خریداری شده پرداخت کنند.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران افزود: ممکن است اپراتورها با کاهش قیمتی که در تعرفه رخ داده است با تعدیل دوباره نرخ بسته ها، آنها را با نرخ های به مراتب کمتر عرضه کنند.

پیش از این مدیرعامل اپراتور اول سرعت بالای اینترنت همراه را دلیل اتمام زودهنگام حجم بسته های اینترنت دانسته و تاکید کرده بود باید مردم در این باره اطلاعات کافی به دست آورند.

«وحید صدوقی» گفته بود برخی مشترکان حتی در سه روز چهار گیگابایت داده را مصرف می کنند؛ زیرا برای استفاده درست از حجم بسته ها، اطلاعات کافی را ندارند یا تنظیمات گوشی آنها به گونه درست انتخاب نشده است.

به گفته وی، اطلاع رسانی در این زمینه سبب می شود افراد برای اقدام هایی مانند فرستادن فایل های تصویری که بخش قابل توجهی از حجم را استفاده می کند، دقت کنند. همچنین برنامه های متعددی به طور دایم به روزرسانی می شود و بخشی از حجم اینترنت را مصرف می کند.

می توان با راهکارهایی مانند مراجعه به درگاه اپراتور یا دریافت پرینت حساب از میزان مصرف خود در بخش اینترنت و مکالمه آگاه شده و هزینه ها را بررسی کنند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز چندی پیش شمار مشترکان اینترنت پهن باند ثابت (خطوط پرسرعت اینترنت ADSL) را هشت میلیون و 825 هزار و 105 مشترک اعلام کرد.

بر این اساس در بخش اینترنت، بیشترین شمار مشترکان مربوط به اینترنت پرسرعت تلفن همراه است.

آمارهای منتشر شده نشان می دهد تا پایان سال 1394 بالغ بر 19 میلیون و 98 هزار و 560 نفر در کشور از اینترنت پرسرعت متحرک استفاده داشتند.

بررسی ها نشان می دهد پهنای باند بین الملل از 6.05 گیگابیت بر ثانیه در سال 1386 به 547 گیگابیت بر ثانیه در پایان سال 1394 رسید.

همچنین ظرفیت آی.پی (IP) داخل کشور نیز در این بازه زمانی از 31 گیگابیت بر ثانیه به چهار هزار گیگابیت افزایش پیدا کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]