اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052686835757

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

اطلاعی از سلامت آب در سال 95 نداریم

کد: 1395052686835757

https://goo.gl/EGJN5r

، تهران , (اخبار رسمی): شورای شهر تهران از سلامت آب پایتخت گزارش مستندی در دست ندارد.

اطلاعی از سلامت آب در سال 95 نداریم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شواری اسلامی شهر تهران ،رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران درباره وضعیت سلامت آب پایتخت گفت: در سال 93 اطلاعاتی به دست ما رسید که نشان می‌داد نیترات آب از شاخص‌های سلامت بالاتر است. این موضوع در صحن تذکر داده شد که با تکذیب نهادهای مسئول روبرو شد. ما مستندات خود را به سازمان بازرسی ارائه کردیم و آنها مجبور به پاسخگویی شدند.

حافظی افزود:در سال 94 وضعیت آب پایتخت بسیار بهبود پیدا کرد، اما متاسفانه در سال 95 هیچ اطلاعاتی در خصوص سلامت آب وجود ندارد.

وی ادامه داد:همچنین آزمایشگاه‌هایی که امکان بررسی نیترات آب را دارند از بررسی نیترات آب منع شده‌اند، بنابراین ما امکان اظهارنظر در خصوص سلامت آب را نداریم. تنها شرکت شهر سالم گزارشی در خصوص سلامت آب ارائه کرده که به این گزارش اطمینانی نیست، زیرا در سال 93 که بر اساس گزارشات ما 8 منطقه نیترات آنها در محدوده غیرمجاز بود، گزارش این شرکت نشان می‌داد که آب تهران سالم است بنابراین نمی‌توان در خصوص سلامت آب در سال 95 هیچ گونه اظهارنظر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی