اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052686875622

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

اخلاقی از المپیک و کشتی کنار رفت

کد: 1395052686875622

http://goo.gl/qBtBi8

، تهران , (اخبار رسمی): حبیب‌اله اخلاقی نماینده وزن 85 کیلوگرم ایران در دومین مبارزه خود در مرحله شانس مجدد مقابل نماینده آلمان شکست خورد و از المپیک کنار رفت.

اخلاقی از المپیک و کشتی کنار رفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ادامه رقابتهای کشتی فرنگی المپیک 2016 ریو، حبیب‌اله اخلاقی نماینده وزن 85 کیلوگرم ایران و دارنده دو مدال برنز جهان و طلای بازی‌های آسیایی اینچئون در دومین مبارزه خود در مرحله شانس مجدد به مصاف دنیس کودلا ماکسیمیلیان قهرمان زیر 23 سال اروپا از آلمان رفت و در پایان یک بر یک شکست خورد تا از المپیک خداحافظی کند.

پیش از این حمید سوریان و بشیر باباجان‌زاده در اوزان 59 و 130 کیلوگرم نیز از المپیک حذف شدند و تنها سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در ادامه این رقابت‌ها و در آخرین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک 2016 بعدازظهر امروز(سه‌شنبه) امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم و قاسم رضایی در وزن 98 کیلوگرم برای ایران به روی تشک مبارزه خواهند رفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

کشتی در ایران یکی از پرطرفدارترین ورزش‌ها ست و ریشه در تاریخ و سنت‌های ایرانی دارد به طوری‌که معمولاً به عنوان ورزش ملی ایران از آن یاد می‌شود. کشتی از دوران باستان در ایران تمرین می‌شده و در میان سبک‌های گوناگون ملی و محلی کشتی پهلوانی فراگیرترین سبک آن بوده‌است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش