اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052686935827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

رستمی: سلیمی باید طلای سوم را بگیرد

کد: 1395052686935827

http://goo.gl/8m81K0

، تهران , (اخبار رسمی): دارنده مدال طلای المپیک ریو گفت: بهداد سلیمی باید سومین مدال طلای وزنه‌برداری را به ارمغان بیاورد تا مردم بیشتر خوشحال شوند.

رستمی: سلیمی باید طلای سوم را بگیرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی ایران در خصوص وضعیت بهداد سلیمی در المپیک 2016 ریو گفت: امیدوارم بهداد هم مدال طلا بگیرد. چون هیچ کس فکر نمی‌کرد سلیمی با آن مصدومیت سنگین بتواند به المپیک ریو برسد. او به موقع برگشت و هم‌اکنون نیز شانس مدال کاروان وزنه‌برداری ایران است.
وی  در خصوص کسب مدال طلای سهراب مرادی در المپیک ریو اظهار داشت: کسب مدال طلای سهراب مرادی مرا بیشتر از مدال‌آوری خودم خوشحال کرد. سهراب خیلی تمرین کرد و زحمت کشید تا به حق خود رسید. او را بازنشسته اعلام کرده بودند اما برگشت و با غیرت وزنه زد تا به مدال دست یافت. به سهراب، خانواده‌ او و مردم ایران بابت این قهرمانی تبریک می‌گویم.
دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو در خصوص عملکرد خود در این بازی‌ها گفت: تلاش کردم تا توانستم وزنه‌های خوبی را جابه‌جا کنم. در جام فجر رکورد زدم اما در المپیک فقط به دنبال کسب مدال طلا بودم. در المپیک 2012 لندن حقم را پایمال کردند. از برزیل برگردم استراحت کوتاهی می‌کنم و پس از آن تمریناتم را برای بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی شروع می‌کنم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش