اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687925965

تلفیق علوم نوین و فرهنگ بومی

کد: 1395052687925965

http://goo.gl/VTtjwH

، تهران , (اخبار رسمی): تشریفات عروسی امروزه بسیار تغییر کرده و شرکت های برگزار کننده تشریفات مجالس نگاه خاصی به این معقوله داشته و در صدد نوآوری همراه با علم روز و فرهنگ مردم هر منطقه هستند.

سفره عقد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از تشریفات مجالس امین، با رویکرد جذب نظر عروس و دامادها و مهمانان، تشریفات و برگزاری مراسم عروسی بسیار سخت و پیچیده شده است.

با  این رویکرد که تشریفات مجالس در مراسم، از لحظه ورود عروس داماد برنامه دارند. این برنامه از قبل تا ورود و لحظه معرفی مهمانان به عروس و داماد و تشریفات گل و گل آرایی بر روی میز مهمانان تا جایگاه مخصوص و البته موزیک را شامل می شود  که نقش مهمی را هم در مراسم ایفا می کنند.

 حتی در بخش تشریفات موزیک نیز باید به دقت و همسو با سلیقه مهمانان انتخاب شود.

غذا و مراسم های مختلف در حین تشریفات مجالس و تشریفات عروسی که اجرا می شود از دیده مهمانان پنخان نمی ماند و لذا مرز بین تشریفات مجالس قدیم و تشریفات عروسی جدید همین برنامه ریزی دقیق و دقت به جزئییات یک تشریفات هست .

از این رو تلفیق فرهنگ بومی و سنتی وحتی محلی با نوآوری هایی که متکی به علو م روز آمد به شمار می رود؛ در تشریفات عروسی امروز بسیار تاکید شده و از هنرنمایی ها شرکت های برگزار کننده تشریفات مجالس نشات می گیرد که امروزه برای ارتقاء این صنعت در کشورمان، کاربرد آنان الزامی به شمار می رود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تشریفات مجالس امین

شرکت تشریفات مجالس امین با مدیریت امین رضایی با بیش از 14 سال تجربه در زمینه برگزاری مجالس عروسی و نامزدی افتخار این را دارد که به عنوان یکی از معتبرترین موسسات تشریفات خدمات مجالس با به کار گیری روش های نوین دیزاین خاطره ای به یادماندنی از مهمترین شب زندگی را برایتان به ارمغان آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]