اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052687965949

مفهوم DS در ساعت های سرتینا

کد: 1395052687965949

http://goo.gl/TeWrAh

، تهران , (اخبار رسمی): شهرت بین المللی سرتینا به عنوان یک برند ورزشی از سال1959 با مفهوم DoubleSecurityعجین شده است.

ساعت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی کیش بهین، راز این سیستم امنیت دوگانه (DS)در ویژگی های استادانه ساخت آن است که باعث می شود ساعت فوق العاده مستحکم و در برابر آب مقاوم باشد.

این ساز و کار مقاوم سازی در تمام اجزائ ساعت از جمله افزودن 2 عدد واشردر قسمت شیشه ، یک سیستم پیچیده از واشرها در سردسته ساعت و مقاوم سازی و تقویت درب پشت ساعت اعمال می شود.

همچنین یک دلیل خوب دیگر  که چرا همه مجموعه سرتینا مخفف DS را در نام های خود دارند این است که امروزه مفهوم امنیت دوگانه بخشی جدایی ناپذیر از تمام مدل های ورزشی، روزمره یا کلاسیک، زنانه یا مردانه ی سرتینا به شمار می رود.

قابل ذکر است که فلسفه استفاده از پوسته لاک پشت در لوگوی تجاری سرتینا یادآور مقاومت در برابر ضربه و فشار آب  را در ذهن مخاطب تداعی می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت بازرگانی کیش‌ بهین

شرکت بازگانی کیش‌بهین با توجه به اهمیت مقوله زمان و وسیله نمایش آن یعنی ساعت از سال 1372 فعالیت خود را در زمینه واردات ساعت‌های با کیفیت سوییسی آغاز کرده است. شرکت در سال‌های ابتدایی، فعالیت خود را با عرضه 3 برند با کیفیت و پرفروش جهانی یعنی Rado، Tissot و Swatch آغاز نمود و به تدریج برندهای دیگر را نیز به زمینه‌کاری خود افزود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس