اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052789315827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

سلیمی قهرمانی را به تالاکادزه تبریک گفت

کد: 1395052789315827

http://goo.gl/r4cpJ3

، تهران , (اخبار رسمی): یک سایت برزیلی نوشت که بهداد سلیمی با وجود ناداوری، به رقیب خود بابت قهرمانی تبریک گفت.

سلیمی قهرمانی را به تالاکادزه تبریک گفت

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کیمته ملی المپیک ایران، بهداد سلیمی، وزنه‌بردار دسته 105+ کیلوگرم ایران با ناداوری، در المپیک ریو دست او از مدال کوتاه ماند.
او در حالی که در حرکت یک ضرب با مهار وزنه 216 کیلوگرمی رکورد جهان و المپیک را شکسته بود، 2 بار در حرکت دوضرب موفق به مهار وزنه 245 کیلوگرمی شد که در مرتبه نخست با 2 چراغ قرمز مورد قبول قرار نگرفت و مرتبه دوم با وجود 3 چراغ سفید و تایید داوران، هیات ژوری این حرکت را قبول نکرد.
ورزشکار ایران که به خاطر این برخورد، روحیه‌ خود را از دست داده و خسته بود، در مرتبه سوم، امکان بالابردن وزنه را نیافت و در این مسابقات بدون مدال باقی ماند.
سایت المپین در گزارشی نوشت: داوران در بازبینی حرکت دوم سلیمی به هنگام بلند وزنه، تغییر رای دادند و همین باعث شد هرکول ایرانی از کسب نتیجه فاصله بگیرد.
این رسانه همچنین از روحیه بالای وزنه بردار سنگین وزن کشور ما نوشت که با وجود برخورد بحث‌انگیز با وی، در پایان به تالاکادزه که قهرمان این وزن شد، ‌تبریک قهرمانی گفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش