اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990525827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

دروغ داستان سرقت مسلحانه از شناگران آمریکا

کد: 1395052990525827

http://goo.gl/oKQeig

، تهران , (اخبار رسمی): رییس پلیس برزیل اعلام کرد، داستانی که ورزشکاران آمریکایی برای سرقت مسلحانه از آن‌ها در ریو سر هم کرده بودند دروغ محض بود.

دروغ داستان سرقت مسلحانه از شناگران آمریکا

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، چند روز پیش خبری عجیب در رسانه‌ها منتشر شد و آن هم این بود که 4 شناگر آمریکا در ریو مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته‌اند. خبری که بازتاب‌های منفی زیادی درباره شرایط برزیل برای میزبانی یورو داشت.
  رییس پلیس برزیل در گفت‌وگو با گلوبو در این خصوص گفت: این داستان کاملا دروغ بود و زاییده تخیل این شناگران آمریکایی بوده است. تنها یک درگیری کوچک در ایستگاه پمپ بنزین رخ می‌دهد که فاصله چندان زیادی با ورزشکارانی که در تاکسی حضور داشتند نداشت. تنها نکته درستی که آن‌ها در این داستان سر هم کردند این بود آن‌ها مست بودند.
این مقام مسئول در ادامه گفت: نیروهای امنیتی مسلح بودند ولی از آن‌ها استفاده نکردند و قضیه درگیری در پمپ بنزین خیلی زود تمام شد و در ادامه این ورزشکاران می‌خواستند خود را سرگرم کنند که چنین داستانی را سر هم کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش