اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990565827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

تاریخ سازی کیمیا با مدال برنز

کد: 1395052990565827

http://goo.gl/DvKAzs

، تهران , (اخبار رسمی): تنها بانوی تکواندوکار المپیکی ایران در 18 سالگی با کسب مدال برنز المپیک در ورزش ایران تاریخ ساز شد.

تاریخ سازی کیمیا با مدال برنز

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن 57- کیلوگرم بانوان توانست با غلبه بر نیکیتا گلاسنوویک رقیبی از سوئد و نفر چهار رنکینگ به مدال برنز برسد و اولین مدال بانوان ایران در تاریخ المپیک را رقم بزند. این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به نفع نماینده ایران به پایان رسید.

علیزاده در دیدار اول خود مقابل رقیبی از کرواسی به برتری 8-7 رسید. در دیدار دوم و در مرحله یک چهارم پایانی مقابل اوا کالوا گومز نفر دوم رنکینگ جهانی از اسپانیا نتیجه را واگذار کرد. با راهیابی گومز به فینال، علیزاده به شانس مجدد راه یافت و در دیدار اول این مرحله بر فاناپا هارنیسوجین تایلندی 14 بر 10 پیروز شد.

هدایا وهبا با غلبه بر راحله آسمانی تکواندوکار ایرانی الاصل بلژیک مدال برنز دیگر این وزن را از آن خود کرد. نمایندگان بریتانیا و اسپانیا راهی فینال شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش