اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990625827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

سروی: مدال برنز مزد زحمات کیمیا علیزاده بود

کد: 1395052990625827

http://goo.gl/xmEvtV

، تهران , (اخبار رسمی): نائب رئیس بانوان فدراسیون تکواندوی ایران گفت: کیمیا علیزاده با کسب مدال برنز المپیک مزد زحمات و سختی هایی را که کشیده بود، گرفت.

سروی: مدال برنز مزد زحمات کیمیا علیزاده بود

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، زهراسروی در خصوص مدال برنز المپیکی کیمیا علیزاده اظهار داشت: از لحظه ای که پا به این مسابقات گذاشتیم، کیمیا و همه چیز را به خدا سپردم. من از نزدیک دیده بودم که چقدر کیمیا زحمت کشیده و به خدا توکل کردم تا کیمیا مزد زحماتش را بگیرد.

وی افزود: کیمیا اگر مدال نمی گرفت، به خدا گلایه می کردم چون شاید خیلی ها ندانند این بچه ها در تمرینات چه سختی هایی می کشند اما خدا می داند.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو در ارتباط با اینکه کیمیا می توانست طلا هم بگیرد، تصریح کرد: بابت این نباید گلایه ای داشت. وقتی کار را به خدا می سپاریم، دیگر بابت این چیزها نباید گلایه کنیم.

سروی تاکید کرد: از کسب این مدال بابت چند موضوع خوشحالم. یک زحماتی که کیمیا کشیده و دیگر اینکه این مدال کمک می کند تا راه زنان ایرانی باز شود و دختران بیشتری بتوانند برای کسب مدال در رویدادی مثل المپیک تلاش کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش