اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052990635827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

فغانی: خیلی خوشحالم که داور بازی فینال شدم

کد: 1395052990635827

http://goo.gl/H65jq4

، تهران , (اخبار رسمی): داور بین‌الملی فوتبال گفت: خیلی خوشحالم که به عنوان یک داور برای قضاوت فینال المپیک انتخاب شده‌ام.

فغانی: خیلی خوشحالم که داور بازی فینال شدم

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، علیرضا فغانی دیدار آلمان و برزیل را در فینال مسابقات فوتبال المپیک 2016 قضاوت می کند و رضا سخندان به عنوان کمک اول و محمدرضا منصوری به عنوان کمک داور دوم، در این مسابقه حساس فغانی را همراهی خواهند کرد.

علیرضا فغانی پس از این انتخاب، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به عنوان یک داور برای قضاوت فینال المپیک انتخاب شده‌ام. این یک موفقیت برای جامعه داوری ایران است.

وی در ادامه افزود: انشاءالله بتوانیم جامعه داوری و مردم را در این بازی سربلند کنیم.

داور بین المللی فوتبال ایران تصریح کرد: قضاوت در فینال المپیک را تقدیم می‌کنم به مصطفی حکمت شعار. خدا انشاءالله به او سلامتی بدهد. قبل از اینکه به برزیل بیاییم با او دیدار داشتیم و از ما قول گرفت که فینال المپیک را سوت بزنیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش