اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091135827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

رضا مهماندوست: مدال کیمیا ارزشمند است

کد: 1395053091135827

http://goo.gl/8h3Cae

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان با اشاره به این که مدال برنز «کیمیا علیزاده» ارزش زیادی دارد، گفت: تکواندوی ایران ریشه دار است و نباید با یک باخت همه تلاش ها را زیر سئوال رود.

رضا مهماندوست: مدال کیمیا ارزشمند است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، «رضا مهماندوست» که سال ها هدایت تیم ملی بزرگسالان ایران را برعهده داشت و اکنون سرمربی تیم ملی آذربایجان است، تصریح کرد: موفقیت علیزاده را به او، خانواده وی، جامعه ورزش و مردم ایران تبریک می گویم.
وی با اشاره به این مطلب که لیاقت بانوی تکواندوکار ایران بیش از مدال برنز بود، توضیح داد: او در یک لحظه بازی را به حریف اسپانیایی واگذار کرد اما در دو مبارزه بعدی که سختی خاصی داشت به خوبی مبارزه کرد.
مهماندوست ادامه داد: او در 18 سالگی به این مدال بزرگ رسید، در حالی که حریفان او سال ها در میادین بین المللی حضور داشته اند.
وی در مورد شکست «فرزان عاشورزاده» توضیح داد: تکواندوکاران ایران کاربلد هستند و مربیان خوبی دارند که با یک فدراسیون قوی و با برنامه به موفقیت می رسند و نباید با یک باخت همه چیز را زیر سئوال برد.
سرمربی آذربایجان در مورد رویایی مهدی خدابخشی از ایران با میلاد بیگی از آذربایجان، عنوان کرد: امیدوارم هر فردی که زحمت بیشتری کشیده به موفقیت برسد.
وی افزود: ریشه همه ما ایرانی است و هرچی بگویم بازهم دلم با ایران خواهد بود اما یک مربی حرفه ای هستم و باید از حیثت و اعتبار خودم نیز دفاع کنم.
مهماندوست با تاکید بر این مطلب که او عاشق ایران است و برای ایران سال ها جنگیده است، گفت: ورزش میدان جنگ نیست و رقابت سالم می خواهد، هر فردی که هنرمندتر است، نقاشی زیباتری خواهد کشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش