اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053091525827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

قدردانی کیمیا علیزاده از رئیس جمهوری

کد: 1395053091525827

http://goo.gl/f4t83Z

، تهران , (اخبار رسمی): بانوی تاریخ ساز تکواندوی ایران که نخستین مدال المپیکی زنان ورزشکار ایران را در المپیک به نام خود نوشت، از رئیس جمهور به خاطر توجه ویژه به زنان و به خصوص ورزش این قشر جامعه، قدردانی کرد.

قدردانی کیمیا علیزاده از رئیس جمهوری

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، «کیمیا علیزاده» تکواندوکار 18 ساله ایران توانست به مدال برنز بازی های المپیک 2016 ریو دست یافته و به سال ها انتظار زنان ایران برای مدال آوری در آوردگاه بزرگ ورزش جهان پایان دهد.
بلافاصله پس از کسب این مدال، «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران در پیامی خطاب به علیزاده نوشت: دخترم کیمیا، همه مردم به ویژه بانوان ایران زمین را شاد کردی، شادی همیشگی را برایت آرزومندم.
در رابطه با پیام روحانی، کیمیا علیزاده گفت: از رئیس جمهوری اسلامی ایران به دلیل توجه ویژه و حمایت عملی و واقعی سپاسگزارم.
وی افزود: پیام تشکر رئیس جمهوری برای موفقیت ورزشی من در المپیک نشان می دهد که ایشان تا چه اندازه به بانوان کشور و به طور مشخص به موضوع ورزش آنان توجه داشته و اهمیت می دهند.
تکواندوکار تاریخ ساز ایران ادامه داد: از رئیس جمهوری به دلیل این حمایت ها که در مراسم متعدد در تهران و با حضور در جمع ورزشکاران بر آن تاکید کردند، قدردانی می کنم.
علیزاده خاطر نشان کرد: حمایت های رئیس جمهوری موجب افزایش انگیزه زنان جامعه به ویژه ورزشکاران برای حضور قدرتمندتر در میادین ورزشی و تلاش بیشتر برای به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی توسط بانوان ایرانی می شود.
بانوی تاریخ ساز المپیکی ایران ابراز امیدواری کرد افتخارآفرینی زنان ورزشکار ایران در عرصه های بین المللی همچنان ادامه داشته و پاسخ گوی خوبی برای حمایت های دولت تدبیر و امید باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش