اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053092465827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

پدر حسن یزدانی: قهرمانی را مدیون خادم هستیم

کد: 1395053092465827

http://goo.gl/NmrnBW

، تهران , (اخبار رسمی): پدر قهرمان المپیک گفت: تبریک ویژه را به خادم می گویم که بسیار برای حسن زحمت کشید. با زحمات و هدایت های خادم توانست در فینال پیروز شود.

پدر حسن یزدانی: قهرمانی را مدیون خادم هستیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، حسین یزدانی با بیان این مطلب که از قهرمانی پسر خود ناامید شده بود، اظهار کرد: زمانی که حسن 6 بر صفر عقب بود، دیگر ناامید شده بودم ولی با راهنمایی و هدایت خادم توانست پیروز شود و این قهرمانی را مدیون خادم هستیم.
وی قهرمانی پسر خودرا به ملت ایران، مقام معظم رهبری و خانواده شهدا تبریک گفت و ادامه داد: تا سه سال پیش مشخص نبود پسرم کجای کار است واقعا از خادم ممنون هستم و همچنین کادر فنی که بسیار برای او زحمت کشیدند. با دعای خیر مردم و عنایت امام زمان حسن توانست قهرمان شود و زحمات مربیان را جبران کند.
حسین یزدانی به مربی جوانان پسر خود اشاره و خاطر نشان کرد: محمد طلایی در دوران جوانان بسیار برای حسن زحمت کشید و از او نیز تشکر می کنم. طلایی در آن زمان می گفت حسن یک روز قهرمان جهان و المپیک خواهد شد.
حسین یزدانی از پسر خود انتظار دارد این قهرمانی را بار دیگر تکرار کند و درباره انتظارت خود از مسئولین گفت: تا اینجای کار حسن با ما بود از اینجا به بعد با مسئولین فدراسیون است. اسکلت یزدانی متعلق به ما بود و روح او متعلق به ملت ایران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش