اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193385827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

مقانلو:مردم من را ببخشند

کد: 1395053193385827

http://goo.gl/75bp3B

، تهران , (اخبار رسمی): بیژن مقانلو گفت: چون در المپیک خوب نبودم از مردم می خواهم من را به خاطر افتخارات 2 سال گذشته ببخشند.

مقانلو:مردم من را ببخشند

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص شکست سجاد مردانی مقابل بریتانیا اظهار کرد: امتیاز طلایی بود و رقیب امتیاز را گرفت.  المپیک است و رقابت ها حساس. به هر حال در امتیاز طلایی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد که متاسفانه ما مبارزه را واگذار کردیم.  توقعات که بالا برود فشار هم بالا می‌رود.
وی افزود: منتظر بازی انگلیس می مانیم تا ببینیم وضعیت چگونه خواهد شد. ما 3 قهرمان خود را به امید مدال آورده بودیم اما نشد. هر کس در المپیک خوب مبارزه کرد، نتیجه گرفت.
مقانلو گفت: پولادگر چیزی برای ما کم نگذاشت. چون اینجا خوب نبودم از مردم می خواهم من را به خاطر افتخارات دو سال گذشته ببخشند. فقط از مردم عذرخواهی می کنم. بنده مقصرم نه فرد دیگری. دوران قهرمانی همین طور است و یک بار قهرمان می‌شوی و یک بار نتیجه نمی‌گیری. دلایل باخت را باید بررسی کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش