اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193450005

برای نمایش خودروهای تجاری کوچک صورت می گیرد

برگزاری نمایشگاه خودروی هانوفر در مهرماه

کد: 1395053193450005

http://goo.gl/6sljQj

، تهران , (اخبار رسمی): شصت و ششمین نمایشگاه خودروی هانوفر در فاصله سی و یکم ماه شهریور تا هشتم مهر ماه برگزار می شود.

سرمایه گذاری تویوتا در بخش مطالعاتی

برای ارتباط با مسولان نمایشگاه با شماره تلفنها تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت اطلاعات لازم را بدست آورید

به گزارش روابط عمومی بخش رویدادهای اخبار رسمی، شصت و ششمین نمایشگاه خودروهای تجاری IAA در هانوفر آلمان برگزار می شود؛ این نمایشگاه در فاصله 31 شهریور تا 8 مهر ماه سال جاری برپا خواهد بود و اولین روز به روزنامه نگاران و خبرنگاران اختصاص دارد و بقیه روزها عموم مردم می توانند از آن بازدید کنند.

در این نمایشگاه خودروهای تجاری کوچک  و قطعات  آنها وجود دارد و لوجستیکهای حمل و نقلی , سیستمهای ترکیبی ترافیک ,تجهیزات خدمات رسانی و تعمیر قطعات دیده خواهد شد و شرکتهای خودروسازی با عرضه آخرین مدل خودروهای تجاری و خودروهای کانسپت می توانند ارزیابی خوبی از بازار آینده خود داشته باشند و یا برای محصولاتشان بازار بالقوه بدست آورند.

سازمان دهنده

شرکت VDA)Verbanb der Automobilindustrie e.V) مسئول برگزاری و سازماندهی این نمایشگاه است و ماتیاس ویزمن به عنوان مسول برگزاری و آکهارت راتر به عنوان مسول روابط عمومی و ارتباط با رسانه ها در این نمایشگاه فعالیت می کند.

برای تماس با برگزار کنندگان این نمایشگاه می توانید از شماره تلفن های 4930897842 00و 40 استفاده کنید یا درخواست خود را به شماره تلفن 004930897842 و 004930897600 فاکس کنید.

وب سایت رسمی نمایشگاه www.iaa.de است و برای  شرکت در این نمایشگاه یا بازدید از آن می توانید اطلاعات کاملی از طریق وب سایت بدست آورید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش