اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193555827

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016

هاشمی: تکواندو حداقل باید یک طلا کسب می کرد

کد: 1395053193555827

http://goo.gl/wVl1cg

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیته ملی المپیک ایران گفت: تیم ملی تکواندوی مردان ایران به هیچ عنوان در حد انتظار نبود و باید حداقل یک مدال طلا کسب می کرد.

هاشمی: تکواندو حداقل باید یک طلا کسب می کرد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، کیومرث هاشمی با ابراز رضایت از عملکرد تیم های وزنه برداری و کشتی آزاد ایران در المپیک 2016، در خصوص کارنامه تکواندو در ریو عنوان داشت: به هیچ عنوان انتظارات جامعه ورزش از تکواندو بر آورده نشد و با توجه به برنامه ها و هزینه ای که شده بود، انتظار حداقل یک طلا را از این تیم داشتیم.
وی افزود: کشتی فرنگی نیز باید نتایج بهتری می گرفت. با این حال از عملکرد وزنه برداری و کشتی آزاد، رضایت داریم.
رئیس کمیته ملی المپیک، ادامه داد: پس از پایان بازی های المپیک، ستادی را تشکیل خواهیم داد تا نتایج تیم های که عملکرد ضعیفی داشتند را بررسی کنیم.
وی در مورد شکست کمیل قاسمی نماینده سنگین وزن تیم کشتی آزاد ایران در دیدار نهایی و اکتفا به مدال نقره، اظهار داشت: وقتی 3 امتیاز این دیدار با اخطار داده می شود، مشخص است که کمیل نیز می توانست برنده باشد، هرچند او تلاش خود را به کار بست.
هاشمی در پایان خاطر نشان کرد: به قاسمی تبریک می گویم که مدال برنز المپیک 2012 را این باردر المپیک ریو به نقره تبدیل کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

اندکی پس از پایان جنگ جهانی اول و پس از وقفه ای که در انجام بازیهای المپیک 1916 بمدت هست سال رخ داده بود، با برگزاری بازیهای المپیک 1920 در آنتورپ بلژیک، در بسیاری از کشورها از جمله ایران فکر تشکیل سازمانها و فدراسیونهای ورزشی بوجود آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش