اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193620005

بیست و یکمین نمایشگاه و کنفرانس نفت و گاز آسیا در آذر ماه برگزار می شود

سنگاپور میزبان نمایشگاه نفت و گاز آسیا

کد: 1395053193620005

http://goo.gl/yMa70n

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه نفت و گاز آسیا با هدف بررسی بازار نفت و گاز و چالش‌های این بازار در فاصله روزهای نهم تا دوازدهم آذر در سنگاپور برگزار می شود.

سرمایه گذاری تویوتا در بخش مطالعاتی

پیش ثبت نام برای شرکت درنمایشگاه نفت و گاز آسیا آغاز شده است

به گزارش روابط عمومی مرکز رویدادهای اخبار رسمی، بیست و یکمین نمایشگاه نفت و گاز آسیا در «مارینا بی سندز» متعلق به کشور سنگاپور برگزار می شود.

این نمایشگاه که بسیاری از آن به عنوان بهترین نمایشگاه نفت و گاز آسیا نام می برندر در فاصله روزهای نهم تا دوازدهم آذر ماه برگزار می شود و بالغ بر 1300 شرکت فعال در حوزه نفت و گاز طبیعی و شرکتهای وابسته در ان شرکت می کنند.

تعداد افراد بازدید کننده از این نمایشگاه با توجه به تجربه سالهای قبل بالغ بر 20 هزار نفر برآورد شده است. این نمایشگاه فرصت خوبی برای آگاهی در مورد چالش‌های بازار و آشنا شدن با فعالان صنعت نفت و گاز در کشورهای دیگر و توسعه بازار است.

در حاشیه این نمایشگاه سه کنفرانس برگزار می شود  و پیش ثبت نام برای شرکت در این نمایشگاه یا بازدید از آن آغاز شده است.

برگزار کننده

شرکت خدمات نمایشگاههای سنگاپور (Singapore exhibition services PTE LTD) مسولیت برگزاری این نمایشگاه را بر عهده دارد و شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایشگاه و نحوه ثبت نام و شرکت در آن می توانید با شماره تلفن006562336638 تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فاکس به شماره 006562336633 ارسال کنید.

برای اطلاع  جزیی تر از این نمایشگاه و بخش‌های مختلف آن و دسترسی به وب سایت مربوط به پیش ثبت نام  به وب سایت www.osea-asia.com مراجعه کنید.

برای پیش ثبت نام از همین امروز می توانید اقدام کنید و در نظر داشته باشید برای شرکت در این نمایشگاه که فرصت بسیار خوبی برای توسعه بازار شرکت شما و آشنایی با بزرگان این صنعت در دنیا است باید بعد از انتخاب نوع غرفه مورد نظر خود هزینه  اعلام شده در سایت را بپردازید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]