اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395053193920025

مدیرعامل بانک صادرات در پیامی به کارکنان این بانک عنوان کرد

ضرورت همگرایی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

کد: 1395053193920025

http://goo.gl/2xsEki

، تهران , (اخبار رسمی): سیاوش زراعتی بر ضرورت همگرایی و افزایش بهره وری، استفاده از همه ظرفیت ها برای نقش آفرینی بیشتر در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد ارزش افزوده موثرتر برای سهامداران تاکید کرد.

بانک صادرات

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، متن پیام زراعتی مدیرعامل بانک صادرات  به شرح زیر است:

خداوند منان را شاکرم که فرصت حضور در جمع خانواده بزرگ بانک صادرات را برای بنده فراهم کرده است. این گونه فرصت ها برای هر انسانی نادر و مایه خرسندی و افتخار برای بنده است تعیین سال 1395 به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی" از سوی رهبر معظم انقلاب و ابلاغ شعار "اقدام و عمل" جهت اجرای این سیاست راهبردی، وظیفه خطیری را بر دوش کلیه مدیران و فعالین عرصه اقتصاد کشور عزیزمان ایران اسلامی نهاده است.

رجاء واثق دارم جز با همدلی و همراهی شما سرچشمه مقصود هویدا نخواهد شد. با بررسی های انجام شده، برنامه های ذیل را در جهت تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی و ارزش آفرینی برای سهامداران مدنظر قرار داده ام:

الف) افزایش کارایی و سودآوری شعب و شرکت های زیرمجموعه بانک

ب) افزایش توان تخصصی همکاران

ج) اهتمام جدی به رعایت بهداشت اعتباری و پیگیری وصول مطالبات بانک

انجام مسئولیت های امانتداری و وکالت می طلبد با سرلوحه قراردادن تعهد، شفافیت، سلامت و صداقت، بهترین مساعی خود را جهت نیل به اهداف مذکور با به کارگیری مفاهیم حاکمیت شرکتی به کار گیریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک صادرات

بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و به صورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در 15 شهریورماه سال 1331طبق قوانین آن زمان با سرمایه اولیه 20 میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکت ها با شماره 3832 تاسیس گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه